Johnx Skrevet 22. desember 2004 Skrevet 22. desember 2004 Hei Har kjøpt denne viften: http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=3080 Hvordan fester jeg denne? Må jeg ha noe spec? Mvh JK God Jul
Rikky Skrevet 22. desember 2004 Skrevet 22. desember 2004 Fest den på en 3-pins kontakt på hovedkortet, hvis ikke kan du bruke en overgang fra 4-pins drevkontakt til 3-pins og koble den rett på strømforsyningen.
Johnx Skrevet 22. desember 2004 Forfatter Skrevet 22. desember 2004 Fest den på en 3-pins kontakt på hovedkortet, hvis ikke kan du bruke en overgang fra 4-pins drevkontakt til 3-pins og koble den rett på strømforsyningen. Har du et bilde/link av et sånn overgang?
Rikky Skrevet 22. desember 2004 Skrevet 22. desember 2004 Her er en overgang.. Den passer ikke. Denne tror jeg derimot skal passe, selv om 3-pinskontakten ser noe snodig ut på det bildet.
Johnx Skrevet 22. desember 2004 Forfatter Skrevet 22. desember 2004 Sender Microplex som brev? Så kan jeg bare betale 24 kr i porto.
perstian Skrevet 22. desember 2004 Skrevet 22. desember 2004 Hvis det er en 3-pins kontakt så kan du koble den rett til hovedkortet. Det står på hovedkortet hvor du kan feste den og det står også i manualen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå