Gå til innhold

Egen spray på cs


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
LES DET HER:

Du trenger ikke en .wad fil for å lage logo.. Den .tempdecal brukes til å "Lure" cs (på en måte) til og tro at Det er sprayen.. Men du kan bruke F.eks et .gif bilde.. du bare legger det i /cstrike...

Men husk.. Det må stemme med pixler osv.. derfor anbefaler jeg deg å høyre klikke på en logo som ligger der fra før. og klikk rediger.. så den åpnes i paint eller noe.. så lager du logoen inni den ruta som er der.. Da funker den..

Ps: svart blir som regel gjennomsiktig....

 

Bare spør hvis du ikke skjønner no :p

Takk for hjelpen crawford!

 

Hvordan lagrer jeg bildet (du laget) inne i den eksisterende logoen som jeg har åpnet i paint?

 

Jeg prøvde, men fikk det ikke til å smette inni... eller, det gjør det, men da blir det like stort som det jeg paster inn.. Det blir også, svart hvitt!

 

Dumt at det ikke går an å sette antall pixel med Paint (ettersom jeg vet) og må slite me det der prosent greiene for å få det mindre...

 

edit:litt forskjellig

Endret av superreven
Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
ok, jeg tok å redigerte den som er der men det kommer ikke opp når jeg sprayer

skal jeg skifte navn på den?

3349136[/snapback]

Her ser det ut som om det hele har blitt forklart litt for dårlig..

Skal prøve jeg da..:

 

Hvordan lage egen spray i CS 1.6:

1) Lag deg en spray med pixelstørrelse som er delelig på 8, feks 16, 32, 64, 128, 256, 512, 1024 i f.eks Paint eller Photoshop (trenger da ikke være den aller tøffeste, lag en enkel en første gang)

2) Last ned programmet Decal Converter her

3) Åpne Decal Converter trykk på File -> Open Picture -> (velg ditt bilde)

4) Trykk på Decal -> Make Decal -> og velg folder skrivebord (det er eklest) -> Trykk på OK -> og igjen OK..

 

Det kommer en fil på skrivebordet ditt kalt pldecal.wad..

 

5) Bytt navn på pldecal.wad til tempdecal.wad -> trykk på CTRL + C (kopier) -> finn cs-mappen din (f.eks C:\Programfiler\Steam\SteamApps\(ditt_account_name)\counter-strike\cstrike) og trykk på CTRL + V (lim inn)..

6) Slett custom.hpk som ligger i samme mappe

7) Start CS, trykk på T og din spray vil komme vil bli tagget på veggen..

 

IKKE GJØR ENDRINGER I OPTIONS, CUSTOM.HPK VIL GJENOPPRETTE SEG SELV, OG DU MÅ SLETTE DEN FOR Å KUNNE SPRAYE DIN SPRAY IJGEN..

 

Håper jeg har hjulpet!

Lykke til! :thumbup:

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Crawford sånn tenkte jeg at den skulle være: Norgesflagg i bakgrunnen Hvor det stod GosSiP oppå det =) Men hvordan får jeg det inn i cs osv?

3344254[/snapback]

 

Har du tenkt å kopiere min spray eller!? :p (Utenom at min står det goggen på og det er en terrorist til høyre)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...