Gå til innhold

Egen spray på cs


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Crawford sånn tenkte jeg at den skulle være: Norgesflagg i bakgrunnen Hvor det stod GosSiP oppå det =) Men hvordan får jeg det inn i cs osv?

Sånn ?

 

gossip.jpg

Hvilket program brukte du for å lage det flagget?

 

Jeg prøvde noe lignede i Paint, men så ikke en plass jeg kunne "insert letters".

 

Og etterpå må en konvertere fila til .wad, var det slik å forstå? Å legge fila hvor?

 

Decalconverter, det programmet en bruker til dette? Kan det lastes ned?

Lenke til kommentar

Hvilket program brukte du for å lage det flagget?

 

Lol.. Det kan du gjøre i alle program...

 

Men jeg brukte picture it...

 

Får det til i Paint også ;)

Jeg fikk til å lage flagget, men ikke å sette inn text. Men fikk det til nå, det viste seg at bildet måtte være i "normal" view for å kunne gjøre det.

 

Hva med dette programmet for å omgjøre det til .wad fil, hvor finner jeg det?

 

edit: fant det hos Fileshack :thumbup:

Endret av superreven
Lenke til kommentar
Også kan du bruke decalconverter til å lagre sprayen i cstrike mappa. Du må skifte navn på fila da fra pldecal.wad til tempdecal.wad.

Jeg lastet ned DecalConverter, laget (av et .bmp bilde) en .wad fil som ble hetende: " pldecal.wad" jeg omdøpte den til "tempdecal.wad", og la den deretter i cstrike mappa mi.

 

Når jeg så starter CS, går inn på options/multiplayer og ser i listen over "Spraypaint images", ser jeg den ikke der... Er det noe jeg har gjort feil?

 

Ser at de andre orginale, spraypaintsa, ligger i en mappe som heter "logos", de er i .bmp format. Prøvde å legge et .bmp bilde av den fila jeg laget .wad fil av, der i tillegg... men det hjalp heller ikke...

Lenke til kommentar

LES DET HER:

Du trenger ikke en .wad fil for å lage logo.. Den .tempdecal brukes til å "Lure" cs (på en måte) til og tro at Det er sprayen.. Men du kan bruke F.eks et .gif bilde.. du bare legger det i /cstrike...

Men husk.. Det må stemme med pixler osv.. derfor anbefaler jeg deg å høyre klikke på en logo som ligger der fra før. og klikk rediger.. så den åpnes i paint eller noe.. så lager du logoen inni den ruta som er der.. Da funker den..

Ps: svart blir som regel gjennomsiktig....

 

Bare spør hvis du ikke skjønner no :p

 

 

 

 

fjellreven.jpg

Lenke til kommentar
LES DET HER:

Du trenger ikke en .wad fil for å lage logo.. Den .tempdecal brukes til å "Lure" cs (på en måte) til og tro at Det er sprayen.. Men du kan bruke F.eks et .gif bilde.. du bare legger det i /cstrike...

Men husk.. Det må stemme med pixler osv.. derfor anbefaler jeg deg å høyre klikke på en logo som ligger der fra før. og klikk rediger.. så den åpnes i paint eller noe.. så lager du logoen inni den ruta som er der.. Da funker den..

Ps: svart blir som regel gjennomsiktig....

 

Bare spør hvis du ikke skjønner no :p

 

 

 

 

fjellreven.jpg

hvilken mappe ligger sprayene? :blush:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...