Maynard James Skrevet 21. desember 2004 Skrevet 21. desember 2004 hei, jeg har nå laget en del klipp fra cs nå, altså har bmp bildene, og jeg bruker vegas til å redigere. hvordan skal jeg få kvaliteten på filmen bedre? når jeg har rendra bildene til film blir kvaliteten rassdårliig, bruker .avi, og ntsc dv template. hvordan skal jeg få kvaliteten bedre, han som sitter på siden av meg nå får mye bedre kvalitet, og vi skjønner ikke hvorfor. Bruker Vegas 5.0
Mattlakk Skrevet 21. desember 2004 Skrevet 21. desember 2004 (endret) Du recorder ved hjelp av; record <filnavn> også tar du startmovie <filnavn> 30 ? Prøv 35 elns... litt høyere fps... Ikke for mye.. da kommer filmen til å lægge... Og les det her; Hvordan lage cs film Endret 21. desember 2004 av crawford
Maynard James Skrevet 21. desember 2004 Forfatter Skrevet 21. desember 2004 er ikke sånn jeg mener, kvaliteten etter jeg har rendra, han som satt ved siden av meg tidligere i dag tok samme bildene og rendra de i samme prog til avi, og han fikk bedre kvalitet enn meg, kvaliteten jeg har suger, altså etter jeg har rendra bildene, noen som vet hva jeg burde gjøre? Shade
Mattlakk Skrevet 22. desember 2004 Skrevet 22. desember 2004 Åja skjønner... Sånn skjer med meg å når jeg bruker mm2 Det er litt rart at det blir dårligere liksom... hmm
aschj Skrevet 22. desember 2004 Skrevet 22. desember 2004 Skru opp oppløsninga og sett opp bitrate i codecen du bruker.
Maynard James Skrevet 22. desember 2004 Forfatter Skrevet 22. desember 2004 Skru opp oppløsninga og sett opp bitrate i codecen du bruker. hvordan setter jeg opp birate? forklar pls =)
Rampage Skrevet 23. desember 2004 Skrevet 23. desember 2004 bruk PAL og ikke ntsc også da, hehe, lagde en movie, da med Fraps og Vegas 4.0 og lagde en PAL avi fil av det, 3 min til 1 Gig funker, er du sikker på at du rendret det til avi?
Mattlakk Skrevet 23. desember 2004 Skrevet 23. desember 2004 er du sikker på at du rendret det til avi? Seff... Det er det at det blir sånne stygge firkanter... Det er er det du kan kalle "dårlig grafikk"
Rampage Skrevet 23. desember 2004 Skrevet 23. desember 2004 Vel, min fragmovie gjorde jeg til Avi, og den har veldig god grafikk, men tar masse plass. Prøv å rendre den igjen, eller har du prøvd på det?
Mattlakk Skrevet 23. desember 2004 Skrevet 23. desember 2004 Jo.. .avi filen er det kjempe bra grafikk på... Men så fort jeg åpner den i mm (movie maker) så blir det dårlig grafikk
Rampage Skrevet 23. desember 2004 Skrevet 23. desember 2004 eh...hvorfor åpner du den i moviemaker? problemet ditt var jo at du rendret det til avi og det ble dårlig grafikk/oppløsning etc.
Maynard James Skrevet 23. desember 2004 Forfatter Skrevet 23. desember 2004 eh...hvorfor åpner du den i moviemaker? problemet ditt var jo at du rendret det til avi og det ble dårlig grafikk/oppløsning etc. ja, det ble dårlig, han som satt ved siden av meg rendra di samme bildene og fikk mye bedre kvalitet enn meg, til meg ser jeg knapt hvem som dreper hvem, utydelig skrift oppe til høyre osv, hva skal jeg gjøre?
anon12234 Skrevet 23. desember 2004 Skrevet 23. desember 2004 (endret) du må velge et bra codec så blir kvaliteten bra... har laget hundrevis av filmer med video vegas 4.0. mpeg2, 3mbps og quality VBR blir bra bilde. sikkert litt rotete forklart...... ps: el var det kanskje mpeg3 og 9mbps film?. ikke hør på meg, jeg husker ikke og snakker bare shit Endret 23. desember 2004 av Henrik2k
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå