Gå til innhold

redigering av cs

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei, jeg har nå laget en del klipp fra cs nå, altså har bmp bildene, og jeg bruker vegas til å redigere. hvordan skal jeg få kvaliteten på filmen bedre? når jeg har rendra bildene til film blir kvaliteten rassdårliig, bruker .avi, og ntsc dv template. hvordan skal jeg få kvaliteten bedre, han som sitter på siden av meg nå får mye bedre kvalitet, og vi skjønner ikke hvorfor.

Bruker Vegas 5.0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er ikke sånn jeg mener, kvaliteten etter jeg har rendra, han som satt ved siden av meg tidligere i dag tok samme bildene og rendra de i samme prog til avi, og han fikk bedre kvalitet enn meg, kvaliteten jeg har suger, altså etter jeg har rendra bildene, noen som vet hva jeg burde gjøre?

Shade

Skrevet

bruk PAL og ikke ntsc også da, hehe, lagde en movie, da med Fraps og Vegas 4.0 og lagde en PAL avi fil av det, 3 min til 1 Gig funker, er du sikker på at du rendret det til avi?

Skrevet
eh...hvorfor åpner du den i moviemaker?

problemet ditt var jo at du rendret det til avi og det ble dårlig grafikk/oppløsning etc.

ja, det ble dårlig, han som satt ved siden av meg rendra di samme bildene og fikk mye bedre kvalitet enn meg, til meg ser jeg knapt hvem som dreper hvem, utydelig skrift oppe til høyre osv, hva skal jeg gjøre?

Skrevet (endret)

du må velge et bra codec så blir kvaliteten bra... har laget hundrevis av filmer med video vegas 4.0. mpeg2, 3mbps og quality VBR blir bra bilde. sikkert litt rotete forklart......

ps: el var det kanskje mpeg3 og 9mbps film?. ikke hør på meg, jeg husker ikke og snakker bare shit

Endret av Henrik2k

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...