Gå til innhold

Dårlig av filmogspill! Andre som har blitt lurt?


Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg fant fram fra google søndag for over en uke siden, Ringenes Herre Extended Editions 3-pack Trilogy til 800kr og bare 56kr i frakt. Dette var på filmogspill.com og var ukens tilbud. Denne pakken var ikke å finne noen andre steder(alle var utsolgt), men denne var altså på ukens tilbud og skulle ta 2-3 leveringsdager.

 

Jeg var overlykkelig av glede til å få denne pakken som jeg hadde ventet på i 3år(siden ringenes herre kom ut på kino ørste gang). Jeg hadde tenkt til å sette opp sikkelig annlegg i stua og invitere venner til RH trilogi-party til rømjula som kommer.

 

Litt over en uke senere og etter mange dagers titting i postkassen etter postlapp fra kiwi, sender jeg en mail til dem. Altså jeg måtte sende en mail til dem å spørre hvor varen ble av!!!

Dagen etter i (dag) får jeg et svar tilbake at denne pakken er utsolgt vi får ikke flere inn flere før over nyttår, og at MIN bestilling er blitt annulert. Dette er noe av den dårligste behandlingen jeg har fått fra en webshop.

For det første la de ut på sida til ukens tilbud og da mener jeg at det er en selvfølge å ha noe på lager, og jeg fikk til å med helt vanlig ordrebekreftelse, på mail.

Og for det andre at JEG måtte mase for å spørre hvor den ble av. De kunne jo bare ha sendt mail med en gang!!!!

Endret av ahumoe
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

sant sant , men du har tydlig vis ikke handlet på Spiderman.no før

 

Frustrasjonen etter og ha sendt utalje mail og ikke fått noe svar er ......... Æhh *sinna*

 

Men , det er ikke sånn web shopper skal behandle kundene sine...

enkelt og greit

 

De har den på Platekompaniet til 999.- vist nok men der kan du stikke og ta den med deg i butikken (vis du har en i nærheten,nermeste meg er DownTown)

 

en liten ting til ...

 

Skulle kjøpe Gundfaren boxen til min far til jul (var vist det han ville ha)

så jeg stakk til jesses musikk og så der de skulle ha 799.- for pakken

hmm , jeg viste den var dyr men det får være måte på hva en 16åring kan gi til sin far.

 

så gikk vi inn på nett og skreiv www.kelkoo.no --> gudfaren

 

så kom det opp plate kompaniet 399.- *sikle*

så stikker jeg ditt og jeg skal ha den (ja de har den inne)

jeg skal betale og det gjør jeg og får platene , men prisen...

 

Var 299.-

 

kaller jeg konge butikk det :)

kjøpte også nissene på loven alle episodene for 99.- 2 disk BOX

 

Anbefaler sterkt PlateKompaniet :yes:

 

B|real : gratulerer med 11111 innlegg :ermm:

Lenke til kommentar
De har den på Platekompaniet til 999.- vist nok men der kan du stikke og ta den med deg i butikken (vis du har en i nærheten,nermeste meg er DownTown)

 

Kan du gi meg en link til den på nettsiden deres? :roll: Jeg finner den ikke! :cry:

Jeg vil gjerne vite om de har den i butikken også!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...