rakfisk Skrevet 21. desember 2004 Skrevet 21. desember 2004 (endret) Eg vurderer å kjøpe meg dette spelet i jula. Grafikken og alt ser jo konge ut! Men er dette virklig et spel som burde oppleves ? Burde eg kjøpe det ? Eventuelt anbefale noken andre spel ? På forhånd takk Endret 22. desember 2004 av ZerkhaN
Blib Skrevet 21. desember 2004 Skrevet 21. desember 2004 http://gamer.no/art.php?artikkelid=9277 Er verdt pengene ja
TST Skrevet 21. desember 2004 Skrevet 21. desember 2004 Det bør bemerkes at linken Blib her kom med leder til en anmeldele av Xbox-versjonen. Siden du stiller dette spørsmålet i "Spørsmål og svar - PC" antar jeg at du spør om kvaliteten på PC-versjonen. Vi har det inne til testing, og en anmeldelse blir publisert om ikke alt for lenge.
ttt Skrevet 21. desember 2004 Skrevet 21. desember 2004 og medan vi venter på gamer sin omtale, så kan du finne ein del omtaler av det her: http://www.gamerankings.com/htmlpages2/921671.asp det har fått 91% i snitt, så det er nok vert å sjekke det ut.
rakfisk Skrevet 21. desember 2004 Forfatter Skrevet 21. desember 2004 (endret) Men eg meiner eg har hørt rykte om at spelet er veldig lite... Er dette sant ? Edit: Eg har ett Radeon 9550 3D-kort, vil det funke greit ? Endret 21. desember 2004 av ZerkhaN
Wooho Skrevet 21. desember 2004 Skrevet 21. desember 2004 Jup spillet er verd pangene pluss at det kommer på en DVD plate er et lite pluss i seg selv. Grafikken er bra enkelte ganger ligner det som i DOOM 3 faktisk. Gamplayet er bar det vil si at det er mye variasjon i spillet. Du går ikke og skyter på alt som rører seg. AI er grei nok i seg selv de søker ly når du skyter på dem og sammarbeide pluss at de har en nokså macho oppleg med at "De har en kule med ditt navn gravert" osv. Musikken og lyden er tipp topp! Jeg føler at det finnes noen enkelte bugs når ingame filmsnuter vises, men no biggy!
M@R7!N Skrevet 21. desember 2004 Skrevet 21. desember 2004 Syntes grafikken er bedre enn doom 3 jeg Og spillet var kult! Så lenge det funket
rakfisk Skrevet 21. desember 2004 Forfatter Skrevet 21. desember 2004 Men svar på mitt spm da Funker det bra med ettt Radeon 9550 ?
Wooho Skrevet 21. desember 2004 Skrevet 21. desember 2004 Funker det bra med ettt Radeon 9550 ? Det vil funke på ditt grafikkort dog ikke på den optimale oppløsningen plus ingen aye candy desverre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå