Gå til innhold

begynner å bli rastløs

Anbefalte innlegg

Skrevet
så lenge de arbeider så raskt og effektivt de klarer er det ok. men det er dumt av de å si at spillet skal komme i midten av januar når de vet at de ikke klarer den fristen.

Blizzard har sagt i begynnelsen av 2005. Aldri i midten av januar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det som irriterer meg no forbanna er at de la betakeyen ut for salg. Ekstremt unøvendig av blizzard. Sjønner bare ikke vitsen. :no:

Er det noen som kan tenke seg en grunn for at de gjorde det? Hvis det er det at de skal tjene penger på betakiten, synes jeg de har gått over streken. De kommer jo tross att til å tyne over 1 milliard kroner i året ut av oss. :hmm:

Skrevet
Det som irriterer meg no forbanna er at de la betakeyen ut for salg. Ekstremt unøvendig av blizzard. Sjønner bare ikke vitsen. :no:

Er det noen som kan tenke seg en grunn for at de gjorde det? Hvis det er det at de skal tjene penger på betakiten, synes jeg de har gått over streken. De kommer jo tross att til å tyne over 1 milliard kroner i året ut av oss. :hmm:

Blizzard tjener ingenting direkte på beta-kitene.. Det du betalar for beta-kitet får du igjen som avslag på den endelige versjonen av spillet.. (Så blizzard taper nok heller penger på at dei "gjer vekk" beta-kits, men dette tjener dei sjølvsagt inn att på salget av fullversjonen ;) )

Eg ser iallefall absolutt ingenting negativt i at blizzard selger beta-kits. Det gjer bare oss ein muligheit til å sikre oss ein kopi av fullversjonen når den kjem, pluss at vi sikrar oss ein plass i open beta. Og at vi i tilleg får med eit soundtrack som vi kan kose oss med mens vi ventar..

Skrevet

Hvis du hadde fulgt med, så hadde du sett at du får tilbake de pengene du kjøpe pre-order kit for, da du kjøper fullversjonen av spillet da den kommer ut..

Mao, de taper på det..

Skrevet

De taper ingen ting på det nei..du betaler no for preorder kit..dette blir da trekt fra retail versjonen. Ergo: de har verken tapt eller tjent på det ;)

Skrevet
De taper ingen ting på det nei..du betaler no for preorder kit..dette blir da trekt fra retail versjonen. Ergo: de har verken tapt eller tjent på det ;)

De taper på det, det koster å lage og distribuere det vettu ;)

Men for de som kjøper preorder-kit og ikke kjøper full-versjon, så tjener de jo litt på det.

Skrevet (endret)

De taper på det, det koster å lage og distribuere det vettu ;)

Men for de som kjøper preorder-kit og ikke kjøper full-versjon, så tjener de jo litt på det.

Riktig!! De tjener på det. Hvor mange trur du kjøper betan i hele europa uten få 100 kr avslag på fullversjonen?

Si at hvis de tapte på det og lagde betankiten for å gjøre fansen lykkelig, trur jeg de har misslykkes. Jeg synes at man skal kunne spille et spill med en gang du kjøper det!!

Vi snakker om en beta versjon av spillet,, Hva blir det neste?

Buy alpha now and get the worldmap in leather.

En uke etterpå:Buy betakit now and get the soundtrack.

2 uker etter: If u have alpha,first beta u get this betaversion for free..

Endret av HoMeBoY

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...