Gå til innhold

Rydding i rotet: Nytt design


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er enig med det som er sagt her og jeg vet ikke helt om siden funker som den skal ?

Se her i Firefox :

Ettersom jeg koder manuelt, så er det vanskelig å få siden til å fungere optimalt i alle browsere :( Det er meningen at det skal være to bokser oppe, og en under, ja.

Ikke for å vere slem men jeg tror mesteparten på forumet koder manuelt.. ;)

Lenke til kommentar

En ganske pen side, som dog kan gjøres litt mer med :).

 

Noen ting:

  • Jevnt over litt for mye anti-aliasing (overskrifter osv.). Mink litt.
  • Mørk brødtekst? Gjør teksten litt lysere, og kanskje litt mer line-height/bittelitt større tekst? smaksak, Ettersom brukeren kan zomme ol.
  • Menyen kunne vært litt mer spenstig. Gjøre litt mer ut av :hover kanskje? :yes:
  • Kanskje prøve en aen font i meny/footer?

også er det dette med at bildene flyter ut av boksene i Firefox...

Uansett, lykke til! Kan fort bli pent ;)

 

(Synes det kommer penere og penere sider her på forumet nå for tida? Bare meg? :p)

Lenke til kommentar

Hoi, her var det litt i ta tak i. Anti-aliasen skal jeg prøve å tone ned litt. Hmmm...

noen ønsker en diskrè mouseover, mens andre vil ha en mer flashy en. Jeg skal foreta en vurdering her. Footer skal jeg se nærmere på, i tillegg til tegneseriesiden.

 

Men skal jeg være ærlig, så aner jeg ikke hvordan problemet i FireFox skal løses..! :ermm:

 

Hyggelig at så mange synes siden er pen, da! :w00t:

Endret av armatua
Lenke til kommentar

Hehe, jeg må innrømme at mine kode-kunnskaper har sitt utspring i IT-pensum fra videregående, dvs. år 2000 (pensumet er sikkert fra 90-tallet) + småting som jeg har plukket opp under surfing på nettet. Jeg får fikse på konkrete design-ting først, så får jeg ta en extreme makeover på kodekunnskapen til neste år, tenker jeg (Siden funker jo i IE og Opera). :D

Lenke til kommentar

Nå har jeg

 

- Fjernet en del anti-alias

- Laget en ny meny med ny mouseover

- Pælmet den gamle footeren på sjøen (tenkte det kanskje var likså greit med tekst)

- Gjort teksten litt lysere, med mørkerøde linker

- Lagt til buer ved begge sider av musikkboksen (synes det var litt tomt der)

Lenke til kommentar

Siden nettsiden din ikke fungerer skikkelig i FireFox

kommenterer jeg hvordan den ser ut i IE. Men du må

seriøst få skikk på den i FireFox også - den ser ikke ut. :)

 

- strengt tatt unødvendig Flash-animasjon i header. den trekker mye oppmerksomhet

- treig mouseover i menyen. ikke bra - skal man først bruke Flash, må det brukes skikkelig

- bakgrunnen i menyen så mer ødelagt ut enn stilig

- to for mange grønne buer nederst i det hvite feltet

- ikke imponerende fargevalg. spesielt det gule blir litt mørkt og skittent

Lenke til kommentar

Fjernet buene nå, det var vel ikke noe sjakktrekk, nei. :roll: Men jeg må si meg uenig i at det er et dårlig fargevalg (sjøgrønn og sennep) - flere som synes det er dårlig? Ellers så er det ikke flash på siden, men gif-animasjoner. Et billig alternativ, men med visse begrensninger ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...