Alebi Skrevet 20. desember 2004 Skrevet 20. desember 2004 Hei. Jeg var så uheldig å klarte å miste min k700i.Skal ha en backup på pcen ett eller annet sted. Er det noen som har vært boti noe lignende eller evt.vet hva filen kan hete eller hva program jeg skal se etter? Hilsen Alebi
M.B. Skrevet 20. desember 2004 Skrevet 20. desember 2004 (endret) Er det kun kontaktene du leter etter? Da vil de lagre seg hvis du synkroniserer den nye mobilen med PC'en Endret 20. desember 2004 av Morten B
Alebi Skrevet 20. desember 2004 Forfatter Skrevet 20. desember 2004 Ja kun kontaktene jeg er ute etter.Jeg har Bluetooth i pcen.Og jeg har synkronisert en eller annen gang.Men finner ikke igjen det filen heter.Prøvd forjeves å søke på maskinen etter den,men vanskelig når det er så mange treff og ingen er den rette... Tror jeg har slettet programmet som synkroniserer,mens jeg har en backupfil som jeg har spart på.
bzzlink Skrevet 20. desember 2004 Skrevet 20. desember 2004 kan det være outlook du har synkronisert med ? Isåfall så ligger de inne i "kontakter" der
Alebi Skrevet 20. desember 2004 Forfatter Skrevet 20. desember 2004 NEi.Er ikke outlook verken vanlig eller express.. Noen som vet hva filen blir lagret som ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå