inAte Skrevet 20. desember 2004 Skrevet 20. desember 2004 Jeg har helt siden det ble tilgjengelig for pre-ordering av beta-kitet i world of warcraft, vært den lykkelig eier av dette. Men så fikk jeg en utrolig trist melding fra leverandøren som sa at de hadde gått tom, og at de ikke kunne lever kitet til meg under noen omstendigheter. Aldri vært så sint/sur som da, men jeg fikk håpet tilbake da jeg kom på dette forumet. Ettersom at jeg vet at det er en haug med snille sjeler der ute som bare venter på å komme med en glad nyhet til meg, ser jeg svært fram til at dette skjer Spørsmålet mitt er da, som de fleste har skjønt: .::Er det noen som har et Wow pre-order beta kit til overs jeg kan kjøpe?::. ta kontakt [email protected] på forhånd takk.
Uderzo Skrevet 20. desember 2004 Skrevet 20. desember 2004 Jeg har helt siden det ble tilgjengelig for pre-ordering av beta-kitet i world of warcraft, vært den lykkelig eier av dette.Men så fikk jeg en utrolig trist melding fra leverandøren som sa at de hadde gått tom, og at de ikke kunne lever kitet til meg under noen omstendigheter. Er ikke det litt selvmotsigende ? Du sier først at du har vært en lykkelig eier av kitet siden det ble gjort tilgjengelig. Men i neste setning gir du uttrykk av at du har bestilt kit, men at leverandøren har gått tom. Uansett, forumet skal ikke brukes til kjøp/salg. Så jeg vil anbefale å legge inn en annonse på bruktmarkedet.
purpledonkey Skrevet 20. desember 2004 Skrevet 20. desember 2004 Hva med å gå i butikken og kjøpe? (Nei, det er ikke utsolgt overalt)
arnesef Skrevet 20. desember 2004 Skrevet 20. desember 2004 (endret) jepp det er et godt tips. trål alle butikker som selger spill. dessuten kan du lese i wow subforumet her så kan du se flere tips http://forum.hardware.no/index.php?showforum=172 Endret 20. desember 2004 av arnesef
inAte Skrevet 20. desember 2004 Forfatter Skrevet 20. desember 2004 Okey, har skaffet meg det. Takker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå