Gå til innhold

MSN Messenger kontakter slettet :(


Tenshi

Anbefalte innlegg

Hei, håper noen kan hjelpe meg.

Jeg har ny installasjon av Windows XP Pro, og bruker både MSN Messenger og Outlook Express. Det som nå har skjedd uten at jeg ville det, var at alle kontaktene mine ble automatisk overført fra msn til Outlook Express, og her snakker vi om over 120 kontakter.

 

Jeg ville jo ikke ha msn kontaktene i outlook express, da jeg kun bruker msn til personlig bruk, og outlook express i jobbsammenheng. Og derfor slettet jeg kontaktene fra outlooks kontaktliste, men det som skjedde var at kontaktene også forsvant fra msn messenger.

 

Nå sitter jeg med 0 kontakter i msn messenger listen min, finnes det en måte å få kontaktene mine tilbake på. Jeg kan jo ikke mailaddressen til over 120 personer i hodet så jeg hadde håpt det var en måte å impotere kontaktene igjen.

 

Takker for alt hjelp på forhånd.

 

Tenshi :ermm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gjorde samme tabben selv for en stund siden.. da hadde jeg heldigvis bare slettet et par stk. i outlook express før jeg oppdaget at de også forsvant på msn messenger.

Mulig at de fremdeles ligger på hotmail-siden hvis det er en hotmail-adresse, ellers har jeg ingen forslag. Lykke til!

Lenke til kommentar
Gjorde samme tabben selv for en stund siden.. da hadde jeg heldigvis bare slettet et par stk. i outlook express før jeg oppdaget at de også forsvant på msn messenger.

Mulig at de fremdeles ligger på hotmail-siden hvis det er en hotmail-adresse, ellers har jeg ingen forslag. Lykke til!

Tenkte på det samme. Problemet er at der ligger ALLE kontaktene. Har sikkert 240 stk tilsammen eller noe. Det vil si at jeg må legge til alle, for og så eventuelt slette igjen. For jeg vet ikke hvem som har de forskjellige mailaddressene.

 

Men hvis ingen vet noen andre måter så er vel det eneste alternativet mitt :(

 

Anyone?

 

Tenshi :no:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...