Glasgrekar Skrevet 20. desember 2004 Skrevet 20. desember 2004 Har kjøpt meg et eksternt harddiskkabinett fra Komplett.no. Dette: eMagic harddiskkabinett for 3.5" IDE ,aluminium,USB 2.0 Har nettopp fått tilsendt nytt kabinett for det forrige var feil på. Fikk opp disken på det forrige kabinettet, men var ustabilt. Måtte lirke på USB2 kontakten på HD-kabinettet for å få kontakt. Sendte i retur og fikk nå nettopp nytt tilsendt. MEN, når jeg setter i harddisken min(som er helt i orden), kobler til strøm og setter i USB kontakten i datamskinen og USB2 kontakten i harddiskkabinettet kommer ikke den opp slik den skal! PC`en skal jo registrere denne med engang den tilkobles og man får opp dette symbolet for ny maskinvare funnet nede i systray! Kan dette være et USB/USB2 driverproblem? Har XP Home Edition med SP2 installert. Frustrerende greier dette her. Har informasjon på disken som jeg nå skulle hatt tak i. Takker for svar og hjelp Og GOD JUL til alle sammen
sveinsel Skrevet 20. desember 2004 Skrevet 20. desember 2004 Jeg vet spesiellt at USB2 kommer med SP1, men man må gå inn i enhetsbehandliong og klikke på usb eller enhet med gult skilt, velge oppdater driver og "finn driveren selv" (noe sånnt). Da kommer USB2 til sin rett.
Glasgrekar Skrevet 22. desember 2004 Forfatter Skrevet 22. desember 2004 Var et driverproblem. Hadde USB2 driveren installert. Men tydeligvis så var det noe bugs i den. For etter en ny nedlasting av driveren og reinstallasjon fungerer nå alt som en drøm. Thx
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå