Gå til innhold

KRISE...Hjelp meg å berge jula!


ChrM

Anbefalte innlegg

Hei

Prøver dette i desperasjon. Besteforeldrene har kjøpt PlayStation Singstar til døtrene mine, og det var meninga at jeg skulle kjøre PS2 (den nye, lille utgaven) -men den er jo som sunket i jorden....er det noen plass jeg kan få tak i en før julaften kl 18:13, ca? :cry: Jeg bor i Tronheim, og er i Oslo mandag ettermiddag, så begge disse byene er aktuelle.

 

Her har du virkelig sjansen til å gjøre en god gjerning på linje med fred på jord osv... :roll:

 

Blir litt stusselig med bilde av PS2 i en konvolutt, det blir liksom så lite schwong over singstar-konkurransen da...

 

Chr

 

-og om du vet om en butikk med kun få igjen...send en PM :-)

 

EDIT: Hva koster den, i "vanlige" butikker, og hva er bra nettpris? Ser at den "gamle" PS2 koster 1495 på Maxi i Tronhiem, med 2 spill...

Endret av ChrM
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

beklager tok veldig feil. ser ikke ut som om ps2 er i salg.. elkjop virket som en bom-tur, hadde jeg vært deg og siden du skal til oslo, så kan du ta turen innom butikker, som spaceworld,expert, og OBS!, der er det noen muligheter på at det finnes noen igjen.

NB! i disse butikkene er de svin-dyre..

 

edit: Hvis du enda ikke finner 1, så kan du alttids bli blakk og dra til thorn..

tror det koster 3000 for en ps2 der.. ikke sånn "slim", men vanlig.

Endret av Valent
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...