Garegaupa Skrevet 19. desember 2004 Skrevet 19. desember 2004 Eg er for tida på utkikk etter eit bra program for å ta backup i Windows XP Home. Det eg treng å ta backup av er ein del filer og mapper, samt E-post og kontaktar frå Outlook Express. Har så langt berre vurdert Norton Ghost 9.0, men har ingen erfaringar med dette. Er det eit bra program i dette høvet? Eller kan nokon anbefale andre bra backup-løysingar? Ein annan ting eg lurar litt på er kva medium det er best å ta backup på, med tanke på levetid, kor solid mediet er, og så vidare. Har for tida kun CD-brennar som alternativ. Vil det vere betre med ein bandstasjon, eller ein av desse USB-pluggane som har vorte så vanlege i det siste? Eller er CD-R sikkert nok for ein vanleg hobby-databrukar som meg? Er ikkje verdas undergang viss eg mistar det eg har på harddisken, men det hadde vore veldig greitt å sleppe... Vonar einkvan her kan gje meg nokre gode råd. På førehand takk!
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 19. desember 2004 Skrevet 19. desember 2004 Jeg tror nok ikke slike USB-disker er noe å satse på når det gjelder backup, da det kommer til å bli ekstremt dyrt. For en normal PC'bruker tror jeg at DVD er det beste mediumet for backup. Det koster vel ikke mer enn 5 - 600 kr for en DVD-brenner nå heller. På en DVD har du 4700 mb, i motsetning til en CD, er du kun har rundt 700.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå