basicnr2 Skrevet 19. desember 2004 Skrevet 19. desember 2004 Hallois Whats kukking? Satt her på brakka og hadde en helaften med wow us beta. DIGG! Damer får heller vente til jeg blir 30 Men så, leste jeg på wow-europe.com en skrekkhistorie. Betaen var utsatt. Det som skjedde da kan ikke beskrives med ord. Jeg ble helt kanakkas, og det var like før jeg laga haraball her på brakka. Brakka er altså kaserna her på militærleiren. Gutta på rommet kan jo ingenting om data, haha, idioter!!! nok om det. Men så til poenget. Mitt alias på battlenet er Moe_syzlack, og jeg tror jeg er berykta med level 12. hihi, men altså, poenget er, jeg hater blizzard. Jeg er ikke koreansk, og jeg er ikke ulovlig, hvis man ser bort fra hardcore nedlasting av mp3 og waw filer, hihi. Derfor vil jeg ha tips på hvordan man lovlig spiller wow beta. Har jo ikke betalt 70 schpenn for å spille usle Command and conquerer. JEG VIL HA BETA TIL Å FUNKE! ¨ Fuck blizzard Peace out gamers Gamer4life Basicnr2
mwium Skrevet 19. desember 2004 Skrevet 19. desember 2004 Endlig en som tør å si det alle tenker. Stå på basicnr2! Forresten, har møtt deg på b.net. Bare flaks at du ikke slo meg. kos=)
OscarWoHA Skrevet 19. desember 2004 Skrevet 19. desember 2004 (endret) Men så, leste jeg på wow-europe.com en skrekkhistorie. Betaen var utsatt. Den har ikke jeg lest. Når sa de det? Edit: Skrivefeil. Endret 19. desember 2004 av CobraM
nåvi Skrevet 19. desember 2004 Skrevet 19. desember 2004 Skikkelig morromann du... Beta får du ikke spillt enten du vil det eller ikke. Punktum.
OscarWoHA Skrevet 19. desember 2004 Skrevet 19. desember 2004 (endret) Endlig en som tør å si det alle tenker. Stå på basicnr2! Ja, for du har jo vært i forumet veeeldig lenge og har fulgt med en stund. "Tilfeldigvis" dukket du opp nå, og støttet trådstarters innlegg Endret 19. desember 2004 av CobraM
thomassit0 Skrevet 19. desember 2004 Skrevet 19. desember 2004 Endlig en som tør å si det alle tenker. Stå på basicnr2! Ja, for du har jo vært i forumet veeeldig lenge og har fulgt med en stund. "Tilfeldigvis" dukket du opp nå, og støttet trådstarters innlegg han kan jo ha vært mye på forumet uten å ha vært regga
basicnr2 Skrevet 19. desember 2004 Forfatter Skrevet 19. desember 2004 Skikkelig morromann du...Beta får du ikke spillt enten du vil det eller ikke. Punktum. Hei du, nå skal ikke du komme her å leke kjekkas. . Du må ikke komme her å komme her. Du vet kanskje ikke hva en beta er!! Du er vel typen som stjeler koreanske id`er til wow og du. Du minner meg om terje søviknes. Dette må bli slutt. Eplekjekken!
SilverCRX Skrevet 19. desember 2004 Skrevet 19. desember 2004 Må virkelig si at du har den innstillingen som gjør at folk har lyst å hjelpe deg.. Av prinsipp lar jeg deg finne ut av dette på egenhånd.
basicnr2 Skrevet 19. desember 2004 Forfatter Skrevet 19. desember 2004 SilverCRX skrev: Må virkelig si at du har den innstillingen som gjør at folk har lyst å hjelpe deg..Av prinsipp lar jeg deg finne ut av dette på egenhånd. Da lar jeg DEG finne ut åssen man får damer, noe du garantert ikke vet mye om. :!:
SilverCRX Skrevet 19. desember 2004 Skrevet 19. desember 2004 Bare et spørsmål: hvorfor ikke prøve å spørre på en pen måte, i steden for slik du har gjort det? Hadde du vist litt seriøsitet i den første posten din, skulle jeg gjerne hjulpet deg. Dessverre er jeg såpass lei av slike poster at jeg rett og slett ikke gidder.
b-real Skrevet 19. desember 2004 Skrevet 19. desember 2004 Og da stenger vi denne posten som har gått WAY off-topic og som er..vel..jah...meget så på kanten. Prøv på nytt og hold deg SERRIØS. B|Real
Anbefalte innlegg