Gå til innhold

Nokia 6630 spørsmål


£€O

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja det finnes RS-MMC kort til Nokia 6630.

Les mer om det her

 

Søker du litt på google finner du masse tester av den. Søk på f.eks: "Nokia 6630 review".

Telefonen fikk terningkast 6 på dinside.no.

 

Den har så og si fått toppkarrakter av alle testene den har vært igjenom.

Det sier jo litt mer om hvor god telefonen er.

De såkalte RS-MMCène som du snakker om går ikke til N6630, det er ikke riktig voltmengde i forhold.. (Vet bare det lille der ang. den tingen, det er også noen som snakker om at de riktige kortene kommer i januar 2005')

 

VH. £€O :tease::dribble:

Lenke til kommentar

Hehe, tror nok du tar litt feil der ja. Så du ikke hva jeg hadde skrevet i posten, som jeg linket til over?

 

Hei!

 

Det ser ut som MPX.no endelig av fått minnekortene til Nokia 6630. Sendte en mail til dem, og fikk som svar at disse skulle virke i 6630:

 

Jeg har altså fått bekreftet på mail at disse skal virke i 6630.

Hvis du ser på informasjonen om kortene på MPX sin side står det:

 

Memory Corp 512MB MultiMedia Kort

Reduced size MMC comes with an adapter

Dual Voltage - 1.8V

 

Dual Voltage - 1.8V. Det er det som virker i 6630.

 

Jeg vet ikke om de passer. Men ifølge MPX.no passer disse. (Fikk bekreftet det igår, altså etter at MPX hadde sagt at minnekortet passet i 6630 men som ikke gjorde det.) <- Håper du forstod den setningen :)

Lenke til kommentar

Se hva MPX skrev om Memory Corp-kortene i en annen tråd:

 

Hei igjen

Det er ,som flere har påpekt her, vanskelig å finne produsenter som har kommet med et kort som passer til Nokia 6630. Når da MemoryCorp kom på banen la vi selvsagt dette opp i den tro at dette fungerte, og at de virkelig hadde kontrollsjekket dette. Men det funket (som du merket) dessverre ikke.

 

Vi vil så fort det kommer et kort som fungerer, legge dette opp i sortimentet som kompatibel til Nokia 6630. Men det er dessverre ikke godt å si når dette skjer. Tipper at Sandisk kommer med et kort innen rimelig tid.

 

Mvh

 

Dag Knutsen

 

Som de der sier trodde de først at Memory Corp kortene fungerte, men fant ut at de ikke fungerer likevel. Jeg har ikke prøvd, men utifra det de skriver der virker det jo tvilsomt.

Endret av arehei
Lenke til kommentar

Mon tro om de fungerer, jeg har sett flere steder at personer som har kjøpt RS-MMC på MPX.no har måttet sende kortene tilbake fordi de ikke fungerte.

En person fra MPX.no har også skrivd inn her på forumet at de ikke fungerer og at han skulle fjerne de som tilbehør til N6630-- vet ikke helt om minnekortene fungerer da jeg men det får vel dere bare prøve ut om dere ikke tror den ansatte hos MPX.no

 

 

vh. £€O :thumbdown::tease:

Lenke til kommentar
For noen dager siden stod det tydelig merket på Memory Corp minnekortene på MPX.no: NB! Passer ikke til Nokia 6630. Dette er nå fjernet. De må vel ha testet de på en eller annen måte da?

OK, hvis vi da sier at du har rett så skal minnekortet en kamerat av meg får om tre dager fungere?!? :hmm: Det er greit nok, hvis ikke saksøker jeg deg :yes::D:innocent:

 

hehe,,

 

Jeg skriver bare det jeg har fått bekreftet. Håper det ikke blir for dumt ang. minnekortene:D

 

vh. £€O :tease:

Lenke til kommentar
Jeg sier ikke at jeg har rett. Jeg bare viderefører hva MPX.no sa til meg.

 

For håpe at kameraten din fikk tak i andre generasjon av Memory Corp minnekortene da ;)

Ja, jeg håper du har rett slik at vi slipper masse surr, han kan ikke så mye om mobiler. Han syntes bare at den var fin og at det var kult med: 1,3mp kamera, videokamera, TV på mobilen og at det var symbian :thumbup: Han er litt "grønn" :innocent:

 

vh. £€O

Lenke til kommentar
Jeg sier ikke at jeg har rett. Jeg bare viderefører hva MPX.no sa til meg.

 

For håpe at kameraten din fikk tak i andre generasjon av Memory Corp minnekortene da ;)

Ja, jeg håper du har rett slik at vi slipper masse surr, han kan ikke så mye om mobiler. Han syntes bare at den var fin og at det var kult med: 1,3mp kamera, videokamera, TV på mobilen og at det var symbian :thumbup: Han er litt "grønn" :innocent:

 

vh. £€O

Spenstig å bruke 6000,- på en telefon om du er grønn da :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...