Beining Skrevet 18. desember 2004 Skrevet 18. desember 2004 Jeg fikk meg endelig en P900 i dag Jeg så at det var noen her som hadde laget endel temaer til denne telefonen.... Jeg prøvde søke fuksjonen, men det stod bare 0 resultat... Kanskje jeg søkte feil, men jeg spør om de for det jeg
bleidd Skrevet 18. desember 2004 Skrevet 18. desember 2004 Det er mange Yahoo-grupper som har en hel masse slikt. Selv bruker jeg et theme som heter "MacOSX", veldig pent og funksjonelt. Kan dessverre ikke linke til disse gruppene (da de kan inneholde ting som strider med retningslinjene en sjelden gang).
bleidd Skrevet 19. desember 2004 Skrevet 19. desember 2004 Her er det noen. Ooh, der var det jeg har! http://my.opera.com/community/customize/sk...kin.cgi?id=1346 Det er bare så lekkert. Jeg får aldri nok av Mac-design. Og jeg eier ingen Mac-ting selv. (En vakker dag, når jeg vinner mye penger, DA...)
Beining Skrevet 19. desember 2004 Forfatter Skrevet 19. desember 2004 Takk takk! Men, hvordan legger jeg de inn på telefonen?
Algron Skrevet 19. desember 2004 Skrevet 19. desember 2004 www.esato.com www.mobile9.com www.zedge.com
Jørnan Skrevet 19. desember 2004 Skrevet 19. desember 2004 Noen som vet hvordan jeg får de over på telefonen?
Beining Skrevet 19. desember 2004 Forfatter Skrevet 19. desember 2004 Men, det er en uleslig fil på PCen! Men, jeg vet ikke hvor jeg skal legge filen på mobilen! Det er problemet mitt!
Beining Skrevet 19. desember 2004 Forfatter Skrevet 19. desember 2004 Mne, da må mann vell ha et programm som gjør sånn at mann kommer inn i alle filene på telefonen! Siden det er en uleslig fil, så vet jeg ikke helt! Da må mann eventult copiere den til en mappe på telefonen... Men, jeg har ikke peiling, bare kanskje en løsning!
Algron Skrevet 19. desember 2004 Skrevet 19. desember 2004 Du tar bare å kopierer filen og limer den inn i layout mappen! hvor vanskelig kan det være?
Jørnan Skrevet 19. desember 2004 Skrevet 19. desember 2004 Du tar bare å kopierer filen og limer den inn i layout mappen! hvor vanskelig kan det være? Det finnes ingen layout mappe. Den er bare audio, dokument, image, other, og video. Ingen layout eller tema mappe
bleidd Skrevet 19. desember 2004 Skrevet 19. desember 2004 Bare legg den i dokument da. Det gjør jeg, og det funker fint
Jørnan Skrevet 19. desember 2004 Skrevet 19. desember 2004 Bare legg den i dokument da. Det gjør jeg, og det funker fint Det virket! Har fått lastet ned mange. Takk
Jørnan Skrevet 19. desember 2004 Skrevet 19. desember 2004 Nytt problem! Lastet ned en ny en, men den måtte jeg instalere, og nå får jeg den ikke fram på skjermen. Den ligger under programmer, men jeg får ikke brukt den. Noen som vet hvordan? Er litt usikker på om det er en layout, tror det er noe sånnt skin greier, er det det samme som layout?
Jørnan Skrevet 19. desember 2004 Skrevet 19. desember 2004 Nei, da er det nok et programm Hvordan får jeg det fram på skjermen da?
Schnickaschnicka Skrevet 19. desember 2004 Skrevet 19. desember 2004 Nei, da er det nok et programm Hvordan får jeg det fram på skjermen da? hvordan du får et program opp på skjermen. Man trykker på det selvfølgelig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå