Prizefighter Skrevet 18. desember 2004 Skrevet 18. desember 2004 Vel, det er så enkelt at jeg har ganske lav fps i 1280x1024 med bump mapping på. F.eks når jeg står og ser bortover gatene i regnet har jeg 19-22 i fps... Har verken AA eller AF på, forstår ikke hvorfor det skal være så lav fps i akkurat dette spillet. Kjører x800pro vivo @ 16 pipelines 525/575, 3400+ A64 osv..
Bloody Mess Skrevet 19. desember 2004 Skrevet 19. desember 2004 Dakar har du ikke masse fps du da? Blah, uansett, det er helt vanlig. "Skal" være sånn.
Sagacious Skrevet 19. desember 2004 Skrevet 19. desember 2004 Dakar har du ikke masse fps du da? Blah, uansett, det er helt vanlig. "Skal" være sånn. haha er ikke vanlig med 19-22 fps da
Monsoon Skrevet 19. desember 2004 Skrevet 19. desember 2004 Blant den dårlige kritikken det har fått har fps vært en av grunnende. Mange sliter med dårligere performance enn i for eksempel HL2 med samme settings så det er ikke noe galt med din maskin her. For min egen del er det vannet som sluker mest av frameraten. Spillet renderer alt i synsvinkelen din også ting bak vegger og under bakken; båtoppdraget er et slideshow selv om sjøen er ute av synet og i mørket, og vannet i kloakene gjør utslag selv om det ikke er mye. Hvis du er i kamp eller noe og sliter med fps i en bydel eller på båten så prøv å vende kameravinkelen oppover. Det kan hjelpe. Og for å luke ut enkelte gfx bugs kan det lønne seg å sjekke at du har de nyeste driverene.
MrLee Skrevet 19. desember 2004 Skrevet 19. desember 2004 jeg har iallefall meget fin performance...men så spiller jeg i 1024x768
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå