Gå til innhold

Bf1942 DCX 0.8.1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

yes, jeg har, og må si jeg er veldig skuffet hittil...

det som er bra :

-Varmesøkende raketter er et artig prinsipp, har ikke fått testet dem enda dog

-Britene tar over plassen på diverse brett og introduserer en rekke nye kjøretøyer

-Generelt flere og artigere/tweaket kjøretøyer på begge sider.

det som ikke er bra :

- De virker som de forsetter å bruke gamle modeller på eksisterende kjøretøyer, selv om denne modden baserer seg på dc_final, og mange av de helt nye unit'ene ser rett og slett halvgjorte og stygge ut.

-Her kommer det som virkelig ødelegger opplevelsen: Det lagger noe heeelt sinnsykt. Jeg har en xp2800+, 512 meg ram, gf6800GT og får ca 5-10 FPS i gjennomsnitt, selv uten boter på brettet. Det har sikkert noe å si på at jeg har ganske lite ram, men uansett, dc_final går flytende.

Det virker som de har hatt et fryktelig hastverk med å få sluppet denne modden, det gjenspeiles i den halvgjorte grafiske delen og mangel på optimalisering.

• 2 uker senere...

Grunnen til at DCX krever litt er fordi at det er en mini mod. Först må den loade vanlig bf42 för den loader DC för den tilslutt kan loade selve dcx.

Kjörer dette spillet på en Duron 1,2GHz, 512mb, med GeForce 2 Mx400 64mb... og det fungerer flott. Har hört at det skal väre noe feil med kodingen på noen av banene som gjör at man kan få lav fps. (Midway var en av dem)

baserer seg på dc_final

Nei... den er basert på DC 0.7... derfor bruker den de gamle v0.7 modellene, og å lage nye ville kreve enda mer arbeid, med tanke på at de akkurat har laget den britiske hären.

Det virker som de har hatt et fryktelig hastverk med å få sluppet denne modden

Nei! husker jeg satt i Juni å vente på 0.8... og först nå kom den :p

Her er det jeg synes var bra:

Britiske hären, med egne tankser, fly, våpen...

nye baner.

gitt bot support på nesten alle banene, samt bedre AI.

Ubåt delen!

Homing missiles, fungerer perfekt!

Det er verdt å laste ned å pröve med andre ord :thumbup:

• 8 måneder senere...

En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...