Gå til innhold

Ny klient download

Anbefalte innlegg

Skrevet
vel.. thundgot nevnte at us retail ikke trengte update hele nye klienten.. og siden de fleste her har client fra us ob... vi som har us ob clienten kan spille på retail servere med den så jeg tenker meg at vi ikke må laste den ned på nytt..

Det trodde jeg også gitt, jeg var med i US stress test/open beta. Denne vil ikke lenger fungere:

"With the upcoming patch everybody will be required to download a new client no matter which language version they choose. This is needed to make sure that everybody will use the same installation and patching software moving forward."

--------------------------------------------------------------------------------

Thundgot

Community Manager, English

Blizzard Europe

Dette er versjon 1.1.2 -som du så må patche til 1.2.0 når den er ferdig installert.

(1.2.0 patchen er kun 40 meg - går fort med blizzards bittorrent)

US Open beta versjonen var 1.0.1 (eller 1.1.0 - husker ikke helt)

Uansett så gikk dette på noen få timer, men jeg kan fortelle at jeg fort ga opp Blizzards bittorent. Det finnes torrentlenker hvis du googler litt, jeg antar at det er ulovlig å poste dem her. Det finnes også ftp lenker.

Lykke til

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Grunnen til at dere ikke får utnytta linja maks med torrentklienten er at det ikke er noe mulighet for å begrense uploaden med den klienten fra blizzard. Den vil da stjele hele uploaden din, og nedlastningshastigehten vil bli redusert.

Bruk netlimiter og sett upload på 80% av hva du har maks ut, så får du bra hastigheter, hvis portene er åpne selvsagt.

http://www.netlimiter.com/index.php?p=download

Det er ikke problemet nei.

Bruker netlimiter til vanlig jeg, men ikke når jeg bruker wow bit torrent clienten.

Trenger den ikke da, får full speed ned uansett.

Det eneste jeg har problemer med er den ******* routern!

Endret av Omar
Skrevet

Lastet ned Open beta clienten med 70kb/s :cry:

Med bittorent (vanelig) syntes jeg det er kjappt med over 100kb/s, mens i feks ie syntes jeg 1,3MB/s er kjappt :p Møkka blizztorrent :(

Skrevet
vel.. thundgot nevnte at us retail ikke trengte update hele nye klienten.. og siden de fleste her har client fra us ob... vi som har us ob clienten kan spille på retail servere med den så jeg tenker meg at vi ikke må laste den ned på nytt..

US OB klient er akkurat samme som den gamle EU Closed Beta klienten med annen server liste. Det at alle i EU Closed Beta må laste ned ny klient indikerer at du ikke kan bruke US OB klient. Grunnen for dette er sannsynligvis språkpakkene som ikke finnes på US.

Skrevet

Nei men den de brukte på cb på eu var også den samme som us release før denne patchen. Nå kjører de forskjellige klienter på us og eu så man kan ikke bruke us ob klienten i eu lenger.

Skrevet

foreløpig er det bare de med closed beta account som får laste den ned, men vi andre dødlige for den nok om en til 2 uker vil jeg tippe, noe rundt der blizzard har nevnt at final beta skal starte.

Skrevet
Går jo unna og laste ned klienten da. Sist tok det bare 3 og en halv time. Genialt etter at man har sittet opp noen dager og refreshet wow siden, så kan man få seg en powernap mens klienten lastesned :thumbup: Og de har nok en god grunn til å bytte ut klienten igjen ;) Vær glad du er en av de heldige som får være med i Betaen. Er klienten for stor for deg å laste ned får du bare vente til retail. :thumbup:

3 og EN HALV TIME OVER BITTORRENT PROGRAMMET DEMS ? KØDDER DU ELLER ? :wow:

hva i huleste for internett hastighet sitter du på da ? 100mbs ? :ohmy:

når jeg lasta ned WoW sist lå jeg på 30kb/s og da tok det jaggu meg en god dag å dra ned hele skiten, ekke mye morro å cappe internetten fordi man KONSTANT uploader i 24-48 timer.

Skrevet
Går jo unna og laste ned klienten da. Sist tok det bare 3 og en halv time. Genialt etter at man har sittet opp noen dager og refreshet wow siden, så kan man få seg en powernap mens klienten lastesned  :thumbup: Og de har nok en god grunn til å bytte ut klienten igjen ;) Vær glad du er en av de heldige som får være med i Betaen. Er klienten for stor for deg å laste ned får du bare vente til retail.  :thumbup:

3 og EN HALV TIME OVER BITTORRENT PROGRAMMET DEMS ? KØDDER DU ELLER ? :wow:

hva i huleste for internett hastighet sitter du på da ? 100mbs ? :ohmy:

når jeg lasta ned WoW sist lå jeg på 30kb/s og da tok det jaggu meg en god dag å dra ned hele skiten, ekke mye morro å cappe internetten fordi man KONSTANT uploader i 24-48 timer.

Hørt om NetLimiter?

Skrevet
Dårlig gjort å bruke netlimiter da, da får ikke de andre som laster ned noen (nesten iallfall)

Who cares?

Folk som laster ned kanskje?

I don't care :)

Skrevet
Edit:

Jeg synes ihvertfall det er dårlig gjort at folk som er ferdig ikke lar andre få den samme gleden

Whatever, jeg gidder ikke å sitte på internett og vente 15 sek på at en side skal åpne seg.

Skrur heller av NetLimiter om natta.

Skrevet

Jeg har beta klienten som jeg brukte til US open beta. Jeg kan altså ikke bruke denne når Final Beta starter nå om noen dager ? Jeg lette etter en ny klient downloader men fant ikke noe annet enn den posten som sier at det skal vøre en link på siden...er linken fjerna ?

Gidder noen og henvise meg en link til hvor jeg kan laste ned den nye klienten...fint og ha den ferdig lasta ned til når Final Beta starter

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...