truls123456 Skrevet 16. desember 2004 Skrevet 16. desember 2004 Heisann.. Skulle "bare" skanne for virus.. SÅ forsvant hele D-disken fra maskinen... Altså ikke fysisk, den står jo der... Men verken Win eller BIOS finner den under oppstarten, gog plutselig er CD-spilleren blitt D-drive.. Dette betyr jo at alle mine fine filer er borte, såfremt ikke noen vet hva som kan ha skjedd, og har en fix for problemet.. Håper på raske svar.. (Savner allerede bildene mine...) Truls
Spragleknas Skrevet 16. desember 2004 Skrevet 16. desember 2004 kriseløsning: koble den som slave (dersom det er IDE) men først: sjekk ledninger
truls123456 Skrevet 16. desember 2004 Forfatter Skrevet 16. desember 2004 Den står som slave, har ikke endret noen kablinger, den liksom bare datt bort under bruk... Etter en heng, og en omstart var den borte... T
Blue--Sky Skrevet 17. desember 2004 Skrevet 17. desember 2004 Det samme skjedde meg forleden dag, plutselig var d borte. Men dro inn og ut kablene og ved neste oppstart var den der. Og har vert der siden. (ble "litt" nervøs ja)
truls123456 Skrevet 17. desember 2004 Forfatter Skrevet 17. desember 2004 Heisann igjen, var nede en stund for å sjekke kablene... JEG BLE GLAD.. Strømkabelen var ikke helt i hundre, så disken kom tilbake etter at jeg startet opp igjen... Supert.. Vet dere forresten om en enkel måte å ta backup av hele disken.. Det er ikek operativsystem på denne disken, den står som fil-lager T
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå