salte aper Skrevet 16. desember 2004 Skrevet 16. desember 2004 har begynt å spille bfv igjen men for ikke spille mp. jeg har bf 1,2 og bfvietnam_v1.2_to_v1.21 er ikke det nyeste patchen?
Elensar Skrevet 16. desember 2004 Skrevet 16. desember 2004 (endret) V1.21 er den nyaste pacthen Det virkar som om du må fjerne registreringa v1.21 patchen Start > kjør > skriv regedit > HKEY_LOCAL_MACHINE > PROGRAMFILER > EA GAMES > Battlefield Vietnam... eller du kan søke etter BATTLEFIELD VIETNAM i regedit Så skal det komme opp nokre filer, trykk på INSTALLEDVERSION så setter du den ned på 1.00 Da er registreringa av v.1.21 patchen sletta. Etter du har gjort dette kan du installere patch v1.2 så v.1.21 etter det. Då skal det virke. Endret 16. desember 2004 av Zernick
Croyfer Skrevet 16. desember 2004 Skrevet 16. desember 2004 Pass på at servern du joiner også er 1.21 - og ikke 1.2 =)
salte aper Skrevet 17. desember 2004 Forfatter Skrevet 17. desember 2004 V1.21 er den nyaste pacthen Det virkar som om du må fjerne registreringa v1.21 patchen Start > kjør > skriv regedit > HKEY_LOCAL_MACHINE > PROGRAMFILER > EA GAMES > Battlefield Vietnam... eller du kan søke etter BATTLEFIELD VIETNAM i regedit Så skal det komme opp nokre filer, trykk på INSTALLEDVERSION så setter du den ned på 1.00 Da er registreringa av v.1.21 patchen sletta. Etter du har gjort dette kan du installere patch v1.2 så v.1.21 etter det. Då skal det virke. jeg gjorde det du sa skal jeg si hva som skjedde nå bfv starter ikke opp
Elensar Skrevet 17. desember 2004 Skrevet 17. desember 2004 V1.21 er den nyaste pacthen Det virkar som om du må fjerne registreringa v1.21 patchen Start > kjør > skriv regedit > HKEY_LOCAL_MACHINE > PROGRAMFILER > EA GAMES > Battlefield Vietnam... eller du kan søke etter BATTLEFIELD VIETNAM i regedit Så skal det komme opp nokre filer, trykk på INSTALLEDVERSION så setter du den ned på 1.00 Da er registreringa av v.1.21 patchen sletta. Etter du har gjort dette kan du installere patch v1.2 så v.1.21 etter det. Då skal det virke. jeg gjorde det du sa skal jeg si hva som skjedde nå bfv starter ikke opp Har du orginal spelet, du har vell ikkje lasta det ned? Du må sikkert installere heile bfv på nytt.
salte aper Skrevet 17. desember 2004 Forfatter Skrevet 17. desember 2004 (endret) det spiller ikke noe rolle det vel jeg har bf1942 orginal, men bfv fikk jeg av faren da han var i utlandet, han kjøpte mange spill til meg så tror det var kopi ja så ut som kopi Edit: cdkeyen er orginal Endret 17. desember 2004 av salte aper
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå