Bjørn Skrevet 16. desember 2004 Skrevet 16. desember 2004 Hei ! Har kjøpt nytt Nvidia 6800 GT fra Gainward, og testet med doom3, og ser ut til å kjøre fint. Koplet til en ekstra skjerm på kortet, og mener at doom3 kjører litt dårligere. Hvor mye sånn generelt går grafikkytelsen ned ved bruk av to skjermkort ? Hvordan kan jeg starte timedemo i doom3 for å sjekke dette? (detaljert beskrivelse, please) mvh Bjørn
Rikky Skrevet 16. desember 2004 Skrevet 16. desember 2004 Google: Bring out the console by hitting ctrl-alt-tilde Type "Timedemo demo1.demo" (Without the quotes) Hit Enter. Run the benchmark twice as the second score is always better for some reason.
CAT-scan Skrevet 16. desember 2004 Skrevet 16. desember 2004 Kloner du skjermen altså? Om det er kloning skal ytelsen forbli den samme (i teorien)...
Morpheus- Skrevet 16. desember 2004 Skrevet 16. desember 2004 (endret) Google: Bring out the console by hitting ctrl-alt-tilde Type "Timedemo demo1.demo" (Without the quotes) Hit Enter. Run the benchmark twice as the second score is always better for some reason. Vis du ikke veit hvorfor det kjører bedre andre gangen du tar timedemo er det fordi at første gangen må man hente informasjonen fra harddisk, 2 gang ligger det allerede i minnet! Endret 16. desember 2004 av Morpheus-
Bjørn Skrevet 16. desember 2004 Forfatter Skrevet 16. desember 2004 Til CatScan Jeg bruker ikke skjermklone Jeg bruker utvidet desktop, med ulike programmer på hver skjerm. Nå skal jeg prøve timedemo, med to og en skjerm, og se hva som blir forskjell. Bjørn
PapstSkalle Skrevet 16. desember 2004 Skrevet 16. desember 2004 Jeg synes jeg merket en liten bedring da jeg gikk tilbake til enkeltskjerm etter å ha spilt doom3 i klon modus.
-kristoffer- Skrevet 16. desember 2004 Skrevet 16. desember 2004 Jeg har gf6800gt og 2 skjermer. Hos meg blir det elendig framerate hvis jeg har den ekstra skjermen aktivert. Doom3 støtter tydeligvis ikke dette. Eller kanskje det er OpenGL som ikke støtter det.
CAT-scan Skrevet 16. desember 2004 Skrevet 16. desember 2004 Til CatScan Jeg bruker ikke skjermklone Jeg bruker utvidet desktop, med ulike programmer på hver skjerm. Nå skal jeg prøve timedemo, med to og en skjerm, og se hva som blir forskjell. Bjørn Da er det ikke rart at du får elendig ytelse. Hvordan ser skjermbildet ut da? Blir det slik som det skal være?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå