Gå til innhold

Ideèr til fysiske aktiviteter?


Anbefalte innlegg

Hallo..

 

Vi vuderer og arrangere et LAN party...

Denne gangen har vi lyst til og få til litt mer fysiske aktiviteter!

 

Noen som har noe tips til hva vi kunne ha gjort? tenker litt på

sånn, filmvisning, konserter, underholdning osv.. kanskje andre

compoer? (burde vært testet igjalfall :D )

 

Noen som har vært med på noen sånne kule ting? Forslag?

Endret av arielfaaland
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

først trodde jeg du mente fysisk aktivitet som gym :p

 

nei, jeg vet ikke helt. Personlig, så ville jeg syntes det hadde vært fett om det var noen konkuranser, som ikke bare var CS og warcraft, men konkuranser der alle kan delta uten at de trenger noe spessielt eller no sånt.

eller, filmvisning som du sier. Film av en og en sin deltagers skjerm f.eks? (hvis de godtar det seff ;) )

 

har lanet hjemmeside? interesant :)

Lenke til kommentar

Ein genial compo er ein som dei hadde på Newbie-Lan, best lan ever btw. Der fekk kvart lag på 2 personar, ca 4-5 lag der, utdelt eit egg som det var om og gjera å finna ein plass og hardkoke og kome tilbake igjen raskest:D Når alle deltakarane var klare og dei skulle byrja å knusa kvart egg i hovudet på ein på kvart lag så skjedde det mykje løye:D Noken hadde ikkje klarte å koke egget skikkeleg(korleis gjekk det mon tru:P) andre hadde jukset og gått på eit hotell og fått egg der, dei blei merka for egget var iskaldt. Dei som vant var dei siste som kom inn, dei einaste som hadde klart å fått kokt egget:P dei hadde gått heim til bestemora til han eine:P hahaha:D garantert sukses;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...