Gå til innhold

Får plutselig høy ping i 1.6

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå jeg spille 1.6 på internett (bare internett) får jeg plutselig en ping på ca.4000 :no: . Pingen pleier å være på 80 og jeg har bredbånd. Av og til står det CL_Flushentitypacket oppe i høyre hjørne. Fikk dette problemet nylig og jeg har ikke gjort noen ting. Jeg er ikke sikker men, jeg trur det varte litt lengre før det sjedde når jeg skrudde ned oppløsningen. Har et fx5200 skjermkort. Problemet skjer bare noen ganger når jeg spiller cs, men når jeg gjør det skjer det hvert 5 minutt og varer ca. 10sek.

Håper noen vet hva jeg må gjøre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hvordan rates har du?

Neste like ille som å si "hvor rates har du".

Hvilke rates er vel mer passende. *Føle meg smart*

Prøv "ratsa".

Tviler forresten på at oppløsninga skal ha noe med saken å gjøre. Blir vel ikke bedre når du setter tilbake til forrige?

Kan tyde på ustabil oppkobling til nettet, f.eks. trådløs ruter.

Skrevet

hadde akkurat samme problem som deg, men nå er det borte :)

hos meg ble det værre da jeg avinstallerte firewallen, du kan sjekke pingen din sånn:

run > cmd > ping ftp.uninett.no -t

da ser du pingen på linja di.. jeg fant egentli aldrig ut hva som var galt med linja mi, ringte tele2 flere ganger og de sa de kunne se att linja var ustabil..

så det jeg gjorde var å formatere og legge in windows på nytt, da var fremdeles problemet der, men etter ett par dager var den høye pingen borte, og siden har den vært bra.. :shrug:

Skrevet
Hvordan rates har du?

Smart my ass, tipper du ikke vet hvem skjermkort du har engang.

Skrevet
Hvordan rates har du?

Smart my ass, tipper du ikke vet hvem skjermkort du har engang.

:!:

Skrevet (endret)
RAM har ingen betydning på pingen.

Så hva kan det være da? Har Charlie 1700 fra nextgentel.

Rates som tidligere nevnt.

Spywhare.

Virus.

Andre programmer som bruker båndbredde i bakgrunnen.

EDIT: hvis en admin kommer inn hit og lurte på hva jeg raporterte til de etter så var det fordi jeg trykte feil :blush:

Endret av OterOter
Skrevet

Jeg har det konstant! feks. På en server har en som bor 1 km unna meg med 900/200 linje 60 ping, mens jeg med min 1700/500 har 160. Jeg snakker om Cs:source... :dontgetit:

Skrevet

Har funnet ut at det er ikke det med rates :( . Jeg la også merke til at det kommer samme problem i andre spill på internett. Internettet gikk vanvittig tregt da problemet kom fram i spillet og jeg la det ned og gikk på internett. Vil det si at der er linjen som det er problemer med og ikke dataen min?

Skrevet

Jeg har prøvd det, men det hjelper ikke :no: Det virker nesten som om problemet kommer oftere for hver gang jeg spiller CS. Kan det være telenor som har noen problemer med internettet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...