Gå til innhold

Engelsk telefon i norge., Vil det fungere?


Azzbicker

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mobiler her i england er stort sett dyrere enn i norge, men Azzbicker er kanskje ute etter en mobil som ikke finnes på det norske markedet? (i såfall kan man glemme muligheter for norske menyer).

Mobiler i England er ikke noe dyrere enn i Norge...var i England i sommer å kjøpte meg Nokia 7610 for kr 4000! så får du og 17.5 % i avslag på moms avgifter som du får tilbake! bare spør etter tax-free skjema i butikken du kjøper mobilen og lever det tilbake på flyplassen på dagen du reiser hjem!

I sommer i Norge kostet 7610 ca. 5000kr (da var den ganske ny)

 

men det følgte ikke med noe norsk firmware da :no:

noen som vet hvor eg kan få norsk menysystem til 7610-en min?

Endret av Shar9
Lenke til kommentar
Mobiler her i england er stort sett dyrere enn i norge, men Azzbicker er kanskje ute etter en mobil som ikke finnes på det norske markedet? (i såfall kan man glemme muligheter for norske menyer).

Kjøper mobilen brukt... det blir mye billigere enn å kjøpe den her.

Mobilen kommer snart ut i norge ( til 4160,- kr ) :whistle:

Lenke til kommentar
Betalte du norsk moms når du kom tilbake til Norge da Shar9? For hvis ikke må du huske å legge til 24% før du sier at det er så mye billigere der.

nei,betalte ikke norsk moms 24 % når eg kom hjem til Norge igjen. betalte 300 pund for mob. så fekk eg 17,5 % avslag på de 300 pundene når eg kom til flyplassen .... ;)

Endret av Shar9
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...