Gå til innhold

Problemer med Steam? CS?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

har skaffet meg Steam nå og har spilt på internett, (GO CATCHGAMER 10) men en dag begynte det hele å klikke til min store frustrasjon! Jeg får ikke flyttet på siktet med musen, mens jeg holdt inne en tast på tastaturet! Why? :cry: dette er utrolig frustrerende da jeg akkurat har fått bredbånd og gledet meg til å spille! noen som har hatt lignende problemer? har prøvd å slette hele Cstrike mappa i steamapps og så gcf-fila og deretter lastet ned cs på nytt, men dette funka ikke! :cry: Trenger sårt tips!

Endret av Stormer
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mens du holdt inne en tast på tastaturet? hva mener du med det? hvilken som helst knapp?

prøvd å laste ned muse drivere og keyboard drivere?

Skrevet

Om du har trådløs mus og tastatur, med ulike sendre/mottakere, kan det hjelpe å flytte litt på disse.. fordi det hender at frekvensene "dreper" hverandre.. hadde samme problem hos meg, har det innimellom, og da bare flytter jeg litt på en av senderene.

Skrevet

ja, vet dette. men det er ikke tilfelle! har en logitechmx700 som jeg først opplevde problemet med. så jeg lastet ned drivere og gjorde alt dette. så byttet jeg til en standard optisk ibm mus, fordi jeg trodde det du sier var tilfelle, (har ikke trådløst tastatur, men en del andre trådløse sendere/mottakere) men problemet fortsatte.. har åsså med dette tastaturet/musa oppdatert driverne. Takk for svar

Skrevet
Drivere til mus er fy fy.

Hva i all verden skal det bety?

Hva skal man med en mus, når det ikke er noe som "driver" den på maskinen?

Hvis du tenker på standard-drivere (fra OS-et), så foretrekker jeg heller IntelliPoint 5.2, enn den dritten som følger WinXP.

• 2 måneder senere...
Skrevet

sorry... det hele var egentlig ganske mystiskt og er ikke innenfor min forståelse, fordi det kom til at jeg skulle oppdatere driveren til grafikkortet mitt (radeon9800pro) og etter dette så virka det.. :hmm: noen med litt mer kompetanse som kunne forklare, analysere dette?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...