drvannnordstrom Skrevet 14. desember 2004 Skrevet 14. desember 2004 Oppgraderte maskinen ganske nylig, og ønsker dermed å gjøre comeback på spillefronten Nå er jeg på jakt etter spill og trenger tips fra folket: Det jeg søker er spill som er like Mafia, Max Paine osv. Ikke så glad i "skyt på alt som rører seg, og rører det seg ikke så skyt likevel" type spill Enkelte militær-spill er jo også veldig fine må jeg innrømme Hjelp en som ikke er oppdatert på markedet folkens!
ehs5 Skrevet 14. desember 2004 Skrevet 14. desember 2004 (endret) Full Spectrum Warrior. Endret 14. desember 2004 av ehs5
Ueland Skrevet 14. desember 2004 Skrevet 14. desember 2004 Unødvendig quoting samt dårlig bruk av emnefeltet blir sett på som upasselig, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer. Overdreven bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn, forkortelser osv. skal unngås. Emnefeltet skal beskrive innholdet i tråden. Eksempel: Problem med TV-ut på Radeon 9800. Dårlig bruk av emnefelt medfører stengning av tråden. Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet. Tråden har et dårlig emnefelt og vil bli stengt deretter. Vennligst les utdraget over fra retningslinjene og netiketten angående dette.
Anbefalte innlegg