Gå til innhold

HL2 Pepperkaker !

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Har lyst på en hel kolleksjon med ulltøy med half life logo på jeg da :) fra topp til bunn fra innerst til ytterst, hadde vel blitt litt dyrt men :) hva gjør man ikke når man er fan, da gjør man ikke det halvveis :)

Endret av nerd-light
Skrevet

hehe! de var dritfine!! Tenk å ha sånne på treet til jul!!

Er det noen som har lyst til å strikke en HEV-Suit til meg?? Vedkommende kan få en klem som betaling :D

Skrevet

Er det noen som har lyst til å strikke en HEV-Suit til meg?? Vedkommende kan få en klem som betaling :D

Gjør det sjøl :p

Skrevet

mamma er flink til å strikke, men ikkje så flink til å håndtere hazardous materials :roll:

Skrevet (endret)

hvis jeg hadde vært valve,ville jeg utnyttet HL2 så mye som det går an.

laget alt fra HL2 modellfigurer til kosebamser.

det er jo det Manchester United har blitt rik på,det var jo en stund da de selgte Man U. godteri,Man U. blad,ja mye rart.og det selgte de hele verden over.

de utnyttet det faktum at de var kjempepopulære,og at fans ville kjøpe alt det de kom ut med.

edit: noen feil,er det flere?

Endret av t0mm3n^_
Skrevet (endret)
hvis jeg hadde vært valve,ville jeg utnyttet  HL2 så mye som det går an.

det er jo det Manchester United har blitt rik på,det var jo en stund da de selgte Man U. godteri,Man U. blad,ja mye rart.og det selgte de hele verden over.

de utnyttet det faktum at de var kjempepopulære,og at fans ville kjøpe alt det de kom ut med.

Hehe.. .Jeg hadde kjøpt headcrab-bamse liksom, det tror jeg mange andre også ville.. :D

Men det ville jo ikke vært så kult å sitte å mekke alt fra casemods til pepperkaker om mange andre kunne gå i butikken å kjøpe nesten det samme... Og det ville kanskje bli litt teit å utnytte konseptet slik man utnytter Harry Potter etc...

Endret av Medrakil
Skrevet (endret)
hvis jeg hadde vært valve,ville jeg utnyttet  HL2 så mye som det går an.

Hehe.. .Jeg hadde kjøpt headcrab-bamse liksom, det tror jeg mange andre også ville.. :D

Men det ville jo ikke vært så kult å sitte å mekke alt fra casemods til pepperkaker om mange andre kunne gå i butikken å kjøpe nesten det samme... Og det ville kanskje bli litt teit å utnytte konseptet slik man utnytter Harry Potter etc...

Så kunne de største fansa gått med headcrab bamse på hodet mens de etterligna hyla til zombiene :p

Endret av Pusur1993
Skrevet
bla bla bla

Så kunne de største fansa gått med headcrab bamse på hodet mens de etterligna hyla til zombiene :p

sånn trykke bamser...sånne med sånn høytaler inne i magen,som man trykker på så det kommer lyd.

det hadde vært najs

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...