ZlummGlumm Skrevet 9. februar 2005 Skrevet 9. februar 2005 Vel, når jeg vart selucids så brukte jeg RTR 5.1 da, så det kan hende at ting er litt forskjellige, en ting jeg merka var at moralen er høyere på alle sammen. Det betyr at eastern mercs ikke stikker av med en gang, men de stikker fortsatt fortere en de andre. En annen litt rar ting var jo at det kom fram barbar merc's i sør tyrkia... pluss at jeg kunne lage gaulic auxillia.... i tyrkia? Veldig hendig egentlig.
DurinVIII Skrevet 9. februar 2005 Forfatter Skrevet 9. februar 2005 Var det jeg prøvde å få fram at det er barb mercs i tyrkia. Hva er gallic auxillia??
Chasseur Skrevet 9. februar 2005 Skrevet 9. februar 2005 Galliske bueskyttere eller noe i den duren tror jeg. (Med min begrensede latin kunskaper. Men eastern merc fungerer til en ting, stå i veien til fiendens tropper.. (Noe de klarer i 2 sekunder..)
DurinVIII Skrevet 9. februar 2005 Forfatter Skrevet 9. februar 2005 Jepp De fungerer nesten som cannon fodder
ZlummGlumm Skrevet 9. februar 2005 Skrevet 9. februar 2005 Eller gaulic foot auxillia het det vel, det er vanlige gallere med sverd... noe selucids mangler før de får SSL soldatene. Etterhvert får man spear og cavalry auxillia også. Men nå er det vanlig rome med 1.2 patch som spelles, og det er MORRO!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå