Gå til innhold

Ny laptop til ca. 15000! Tips?


Green

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

har en Compaq n800c til arbeidsbruk og er fornøyd med den. Ser du er opptatt av høytalere, og de er veldig bra for å være en laptop.

 

Her er en link til etterfølgeren: Nc8000

 

Den har ikke mer enn 40Gb harddisk, men ser ut til å ha alt annet du trenger.

 

Edit; skrivefeil

Endret av cozmic
Lenke til kommentar

Hvorfor ikke kjøpe en Acer Ferrari 3200

 

Den har et design uten like. Står til alle dine "krav" og Acer er kjent for meget god kvatitet :yes:

 

Her er flere bilder og tester ;)

DinSide

Itavisen

 

Den kan kjøpes på Itbutikken.dk

(Bare vær ops på at den bør være på lager eller hos grossist, og den kommer med danskt tastatur. Eneste forskjell er at ø og æ har byttet plass)

Lenke til kommentar
har en Compaq n800c til arbeidsbruk og er fornøyd med den. Ser du er opptatt av høytalere, og de er veldig bra for å være en laptop.

 

Her er en link til etterfølgeren: Nc8000

 

Den har ikke mer enn 40Gb harddisk, men ser ut til å ha alt annet du trenger.

 

Edit; skrivefeil

Hei!

 

Takk for tipset.

 

På specs står det bl.a.:

Prosessor

Intel Pentium M 1700MHz Prosessor

1 MB level 2 cache

Intel 855 chipset med 400 MHz Front Side Bus

 

Betyr ikkje det at det ikkje er ein dothan prosessor? Eg trudde det var 2 MB som gjaldt no, men det kan godt hende at eg tar feil!

Lenke til kommentar
Hvorfor ikke kjøpe en Acer Ferrari 3200

 

Den har et design uten like. Står til alle dine "krav" og Acer er kjent for meget god kvatitet :yes:

 

Her er flere bilder og tester ;)

DinSide

Itavisen

 

Den kan kjøpes på Itbutikken.dk

(Bare vær ops på at den bør være på lager eller hos grossist, og den kommer med danskt tastatur. Eneste forskjell er at ø og æ har byttet plass)

Takk for tipset, men det er vel AMD. Er vel ein god del meir viftestøy på dei etter det eg forstår...

Lenke til kommentar

Hei!

 

Har vurdert en 1557 selv også. Tror jeg fant ut at det var pittelitt billigere å kjøpe på netshop:

 

NETSHOP 1557

 

Bare å herje i vei og velg det som passer deg av spesifikasjoner...

 

Det er ikke store prisforskjellen det er snakk om, så da spiller vel sånne ting som kundeservice, leveringstid etc inn...personlig har jeg ingen erfaring med noen av dem, men har hørt mye positivt om begge. Tror jeg leste i en annen tråd at Netshop kanskje ikke har flere maskiner igjen på lager...så hvis du trenger maskinen kjapt, tror jeg det er best å gå for Psdata(hvis de har på lager).

 

Mvh

Locinho

Lenke til kommentar
Hvorfor ikke kjøpe en Acer Ferrari 3200

 

Den har et design uten like. Står til alle dine "krav" og Acer er kjent for meget god kvatitet :yes:

 

Her er flere bilder og tester ;)

DinSide

Itavisen

 

Den kan kjøpes på Itbutikken.dk

(Bare vær ops på at den bør være på lager eller hos grossist, og den kommer med danskt tastatur. Eneste forskjell er at ø og æ har byttet plass)

Takk for tipset, men det er vel AMD. Er vel ein god del meir viftestøy på dei etter det eg forstår...

tror du tar feil der, ikke noe mer støy enn pentium-m... du kan lese erfaringene til folk her eneste minus vs. maskinene du vurderer er noe svakere batteri levetid...

ellers et supert valg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...