Catola Skrevet 12. desember 2004 Skrevet 12. desember 2004 Er det flere enn meg som har hatt problemer med at installasjonsprogrammet ikke finner en icon fil og dermedd avsluttes hele installasjonen. Det er den 2. DVD'en jeg prøver nå (orginal) og jeg har prøvd de på 2 forskjellige PC'er med 3 forskjellige DVD-Rom spillere. Hjelp!!! Noen?
neb Skrevet 12. desember 2004 Skrevet 12. desember 2004 hadde problemer jeg å.. men hos meg fant den ikke en eller annen .cab fil.. Oppgraderte firmware på cd-romen, og det funka!
Catola Skrevet 12. desember 2004 Forfatter Skrevet 12. desember 2004 Som sagt har jeg prøvd tre forskjellige DVD-Rom'er. To av dem med nylig oppgradert Firm ware. Har en Sony DVD+/-, en LG Multi DVD Duel layer, og en NEC DVD+/-. Det samme skjer på alle sammen... Hmmm!?!?
Catola Skrevet 12. desember 2004 Forfatter Skrevet 12. desember 2004 Det som skjer, er at installasjonsprogrammet prøver å lete etter denne filen i en zip'et mappe som heter hl24.cab, men når jeg zipper filene hver for seg så ligger den filen i mappen som heter hl25.cab i stedet. Dette må vel være en produksjonsfeil vel?
John P. Skrevet 12. desember 2004 Skrevet 12. desember 2004 Har hørt om dette før - det er en feil i installasjonsprogrammet visstnok. Du har sikkert bedt om å ikke innstallere CS:S, men man må visst det for ikke å få denne feilen. Det er ihvertfall løsningen jeg har lest når det gjelder dette.
halnes1 Skrevet 13. desember 2004 Skrevet 13. desember 2004 Etter at TV 2 Nettavisen tidligere i uka skrev at «Half-Life 2» er ubrukelig for tusener, har vi fått inn mengder av epost fra norske spillkjøpere med problemer. Uten at Valve har kommentert problemet, virker det som om flere DVD-brennere skaper trøbbel for lovlydige gamere. Fra support-telefonen til «Half-Life 2» får vi beskjed om å endre stasjonnavnet til DVD-brenneren eller eventuelt oppdatere produktets BIOS. http://pub.tv2.no/nettavisen/spray/spillso...ticle307271.ece
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå