-={espen}=- Skrevet 12. desember 2004 Skrevet 12. desember 2004 Er det noen som vet hvor man kan få tak i gratis version av Nero burning room(ikke trial version) Jeg er ikke helt sikker på at man kan laste ned dette, men datasjefen på jobben til muttern sier noe annet. På min egen pc fulgte det med, men får ikke brukt samme serial number 2 ganger. Håper på svar.
Ronny M Skrevet 12. desember 2004 Skrevet 12. desember 2004 På min egen pc fulgte det med, men får ikke brukt samme serial number 2 ganger. What...er det mulig? Hvis du har en versjon til odel og eie så skal du kunne bruke den så mye du vil
TheGizmo Skrevet 12. desember 2004 Skrevet 12. desember 2004 Ehh, Jeg har kjøpt serial fra Nero, denne har jeg da brukt på flere maskiner, så har du gyldig versjon av serial kan du da legge inn denne?? På eget ansvar vel og merke....
pmarius Skrevet 12. desember 2004 Skrevet 12. desember 2004 Nero er ikke gratis. Det er enten trialversjon, eller at man må betale. Noen ganger følger nero med når man kjøper ny cd/dvd-brenner, men dette er gjerne en forenklet versjon. Man kan egentlig like godt bare bruke brennemuligheten i XP da, istedenfor den...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå