Gå til innhold

Hvilken AMD XP?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei!

 

AMD XP 1800+ gir jo mest for pengene, men hvis en XP 1900+ koster under 300,- mere bør du kjøpe denne. Jeg har TwinMOS PC2700 ram og klokker den fint (bare fsb) opp til 1533@1704Mhz. En kammerat av meg klarer 1600@1740Mhz (bare fsb) med Samsung PC2700 (original Samsung).

 

Men en kammerat får en ekstra CPU av databutikken fordi de sendte han en 1800+ isteden for en 1900+. Så da skal vi prøve å låse opp 1800+'n og klokke så det jomer :smile:

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-06-05 12:21, hasuwest skrev:

Hei!


AMD XP 1800+ gir jo mest for pengene, men hvis en XP 1900+ koster under 300,- mere bør du kjøpe denne. Jeg har TwinMOS PC2700 ram og klokker den fint (bare fsb) opp til 1533@1704Mhz.


 

Hvordan hk har du? Har samme cpu og ram som deg på mitt abit kr7a men får ikke høyere enn 1680 med fsb-oc... sikkert noe annet som hindrer det men...

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-06-05 12:13, fondus skrev:

Jeg vil tro at xp 1900 er den du får mest for pengene for. silent viking hos microplex er en fin vifte.


 

Har selv en Silent Vikin vifte og det er noe av det mest dustete jeg har sett. Fikk dårligere kjøling en med min gamle Taisol og festemekanismen er noe søppel! Kan ikke lage en vifte med den vekten som sitter dårlig fast. Er sikkert livsfarlig for hovedkortet i tillegg til at kjølingen blir dårlig av slikt.

 

Torstein

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...