Innos Skrevet 12. desember 2004 Skrevet 12. desember 2004 Har gjort alt det står om å få ip i manualen, har en 3Com OC Wireless 11g Cable/DSL Gateway og det nettverkskortet som fulgte med msi k8n neo2 platinium. Får ip med dne pcen som bruker kabel med samme ruter. Og en ting til, hvordan sikrer jeg det trådløse nettverket sånn at ikke alle som vil får tilgang til det?
Haraldson Skrevet 12. desember 2004 Skrevet 12. desember 2004 Og en ting til, hvordan sikrer jeg det trådløse nettverket sånn at ikke alle som vil får tilgang til det? http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=297892 Ang. det andre, har du rota rundt i routerens innstillinger? Har du lest manual?
Molochtov Skrevet 12. desember 2004 Skrevet 12. desember 2004 (endret) Hadde samme problem selv: Se her Jeg har samme aksesspunkt som deg. For meg løste det seg med ny firmware til 3Com-en. Finn også de siste driverne til wlan-hardwaren i maskinen din. Ang. sikring: Jeg anbefaler VPA-kryptering, MAC-filtrering og skjult SSID. (se linken til Mr.Berg.) Endret 12. desember 2004 av Molochtov
Innos Skrevet 12. desember 2004 Forfatter Skrevet 12. desember 2004 Jeg har oppdatert firmware til nyeste og kjørt den wizarden og det, men får fremdeles ikke ip. Får det med kabel, så ble nå nødt til å ta pcen ned i stua. Ingen som vet hva de tkan skyldes? Har fulgt manualen. Hvis ikke borrer jeg snart hull i taket!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå