Halleluja Skrevet 12. desember 2004 Skrevet 12. desember 2004 Trenger hjelp… Har installert et ATI Radoen 9200se, men får ikke installert driveren riktig, maskinen starter men skjermen ”stopper” fryser liksom med mange rare farger. Avinstallerer jeg driveren så funker det meste greit. Etter å ha prøvet en stund, satte jeg i et eldre Gf3 kort og det funker greit. Hovedkortet er et MSI K7T. Noen som har lignende erfaringer med 9200se?
pertm Skrevet 12. desember 2004 Skrevet 12. desember 2004 Jeg ville forandret topicen til noe mer informativt før noen moderator kommer og stenger tråden.
Ni kon Skrevet 12. desember 2004 Skrevet 12. desember 2004 Har retta opp topicen din. Velkommen til forumet. Har du prøvd å instalere omega driver? edit: http://www.omegadrivers.net/ Prøv den og gi tilbakemelding
Deadringer Skrevet 12. desember 2004 Skrevet 12. desember 2004 prøv non andre drivere som omegadriverne som det er foreslått over her. eller så kan du laste ned de nyeste cat.driverne de skal ligge på www.ati.com
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå