aspell Skrevet 11. desember 2004 Skrevet 11. desember 2004 en totalt uerfaren fyr som akkurat har innstalert og spiller HF2 (meg )kommer seg ikke videre fra der hvor godstoget kommer og blir stående kan noen hjelpe meg med noen hint? Det er tidlig i spillet
Hr. Jenssen Skrevet 11. desember 2004 Skrevet 11. desember 2004 Egentlig så skal DU gi OSS et hint, om hvor du er! Godstog? Det er mange tog i HL2! Et screenshot kunne hjelpe.
aspell Skrevet 11. desember 2004 Forfatter Skrevet 11. desember 2004 en totalt uerfaren fyr som akkurat har innstalert og spiller HF2 (meg )kommer seg ikke videre fra der hvor godstoget kommer og blir stående kan noen hjelpe meg med noen hint? Det er tidlig i spillet hvis du kan si meg hvordan en tar screenshot så skal jeg prøve det, som du skjønner så er jeg rimelig grønn hehe
Hr. Jenssen Skrevet 11. desember 2004 Skrevet 11. desember 2004 Vel, om du går i options, så ser du det nok der, men jeg tror det er F5-tasten som er screenshot. Det merker du fort om det begynner å hakke eller gå tregt ei bitte lita stund etter at du har trykket på tasten.
aspell Skrevet 11. desember 2004 Forfatter Skrevet 11. desember 2004 ok det er gjort skal vi se om jeg får lagt det inn her da
Passasjer Skrevet 11. desember 2004 Skrevet 11. desember 2004 (endret) Velkommen tilbake, Meta][ic Aspell, du må gi litt mer info....og quote riktig person. EDIT: Jeg tror du må opp på toget og hoppe opp på den andre siden. Endret 11. desember 2004 av Mongo FuRY
wilai Skrevet 11. desember 2004 Skrevet 11. desember 2004 du vil snart møte noko folk med bedre våpen !!!
aspell Skrevet 11. desember 2004 Forfatter Skrevet 11. desember 2004 du vil snart møte noko folk med bedre våpen !!! jo det har jeg gjort men hvordan kommer jeg meg videre herfra
Hr. Jenssen Skrevet 11. desember 2004 Skrevet 11. desember 2004 Velkommen tilbake, Meta][ic Aspell, du må gi litt mer info....og quote riktig person. EDIT: Jeg tror du må opp på toget og hoppe opp på den andre siden. Tja, det er jo ei lita stund siden jeg ble bænnet da, men godt å være tilbake, det er det. Anyways, du skal hoppe opp på toget og klatre opp stigen på den andre siden, slik som Mongo_F sa...
wilai Skrevet 11. desember 2004 Skrevet 11. desember 2004 hadde det samme probleme der huske ikke heilt kor han skal men eg huske at han skal krype
Hr. Jenssen Skrevet 11. desember 2004 Skrevet 11. desember 2004 Ja, så åpner du døra, ved hjelp av USE knappen...
Gjest member-60584 Skrevet 11. desember 2004 Skrevet 11. desember 2004 har lyst å si noe, men gidder ikke si det. blir bare banna fra forumet. men når jeg setter meg fast så slutter jeg å spille for en liten stund.. alt fra noen timer til 1 dag også fortsetter jeg. da ser jeg veien med engang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå