Gå til innhold

Half Life 2 hjelp

Anbefalte innlegg

Skrevet
:cry: en totalt uerfaren fyr som akkurat har innstalert og spiller HF2 (meg :roll: )kommer seg ikke videre fra der hvor godstoget kommer og blir stående kan noen hjelpe meg med noen hint? Det er tidlig i spillet :blush:
Videoannonse
Annonse
Skrevet
:cry: en totalt uerfaren fyr som akkurat har innstalert og spiller HF2 (meg :roll: )kommer seg ikke videre fra der hvor godstoget kommer og blir stående kan noen hjelpe meg med noen hint? Det er tidlig i spillet :blush:

hvis du kan si meg hvordan en tar screenshot så skal jeg prøve det, som du skjønner så er jeg rimelig grønn hehe

Skrevet

Vel, om du går i options, så ser du det nok der, men jeg tror det er F5-tasten som er screenshot.

Det merker du fort om det begynner å hakke eller gå tregt ei bitte lita stund etter at du har trykket på tasten.

Skrevet (endret)

Velkommen tilbake, Meta][ic :p

Aspell, du må gi litt mer info....og quote riktig person.

EDIT: Jeg tror du må opp på toget og hoppe opp på den andre siden.

Endret av Mongo FuRY
Skrevet
Velkommen tilbake, Meta][ic :p

Aspell, du må gi litt mer info....og quote riktig person.

EDIT: Jeg tror du må opp på toget og hoppe opp på den andre siden.

Tja, det er jo ei lita stund siden jeg ble bænnet da, men godt å være tilbake, det er det.

Anyways, du skal hoppe opp på toget og klatre opp stigen på den andre siden, slik som Mongo_F sa...

Gjest member-60584
Skrevet

har lyst å si noe, men gidder ikke si det. blir bare banna fra forumet.

men når jeg setter meg fast så slutter jeg å spille for en liten stund.. alt fra noen timer til 1 dag også fortsetter jeg. da ser jeg veien med engang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...