Gå til innhold

Centrino og batterilevetid


Broseen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det ikke denne modellen som hadde biosproblemer, og pb kom med biosoppdatering?

Nei det var R7720 som hadde et problem med at viften var på hele tiden.

 

dette ER fikset ved en bios patch som går smertefritt. R8720 skal ikke ha dette problemet som jeg vet om.

 

men eier bør da skjekke på packardbell.no

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Nå har prøvd det som (vel?) må være mest strømbesparende. La inn filmen på harddisken først, da holder batteriet seg i nesten 2 timer.

 

Packard Bell sier at dette er helt normal batterikapasitet på min Easynote R8720.

 

Har pratet med en selger på Elkjøp som sier at ekte Centrino pc`er har en garanti på 3 timer batterilevetid. Stemmer dette?

Lenke til kommentar

som jeg vet så er det ingen "garanti" fra intels side at centrino platformen skal vare i 3 timer. men den er ikke langt fra den FAKTISKE batterilevetiden på de fleste bærbare med en konfigurasjon som 7720, glem ikke at dette ikke er en DELL, men en multimedia pc, med design i tanken (lite batteri blant annet).

 

design på 7720 og 8720 er jo nesten helt lik og 8720 har litt raskere prosessor og grafikk kort (den har vel radeon9700 64mb ?)

 

2 timer med film (dvd? vcd?) synest jeg høres topp ut og i tråd med det jeg får på min.

 

til bruk i word så holder batteriet den "garanterte" 3 timers grensen.

 

 

ellers så har de som kan bærbare på dette forumet, en litt større kunnskap om bærbare enn elkjøp ansatte tror jeg. Men det kan selvfølgelig godt hende at den du snakket med er selve guruen innefor sitt område... ;)

Lenke til kommentar
Jeg synes ikke Packard Bell er noe å kjøpe. Betal heller litt mer, og få en bedre bærbar med de samme spesifikasjonene.

trodde det var åpenbart at jeg ikke kjøpte packard bell for spesifikasjonene. men for helhetsintrykket med design/centrino og skjermen som er utrolig i forhold til vanlige bærbare skjermer. fargene vekkes til livet kan være en måte å uttrykke dette på :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...