garfunk Skrevet 11. desember 2004 Skrevet 11. desember 2004 Bare lurer på en liten ting. Skal kjøpe LOTR The battle for middle earth spillet snart men bare lurer på hva det krever? holder mitt system? Spec: AMD XP 3200+ 512 PC 400 DDR ram Club3d 6800 NU
SkyMarshall Arts Skrevet 11. desember 2004 Skrevet 11. desember 2004 Du har for lite ram egentlig. La merke til at spillet bruker 680mb av mine ram når det kjører i XP. Men for meg går det smertefritt med alt på max med: AMD64 3000+ Sapphire Radeon x800pro 256mb 8xAGP 1024mb dualpack ram ... men kanskje!?!
garfunk Skrevet 11. desember 2004 Forfatter Skrevet 11. desember 2004 Hmm... tror ikke jeg skal kjøre alt på maks da...vet jeg også at jeg kan..men på 1024 * 768...hehe..leste artiklen din og så specsa dine så tenkte meg at det krevde en del
SkyMarshall Arts Skrevet 11. desember 2004 Skrevet 11. desember 2004 (endret) Hmm...tror ikke jeg skal kjøre alt på maks da...vet jeg også at jeg kan..men på 1024 * 768...hehe..leste artiklen din og så specsa dine så tenkte meg at det krevde en del Ja jeg vet ikke HVOR krevende det er. Bare merker lett at det fort blir litt seigt for min maskin utti slagene. En kompis kjører 2ghz med et dx8.1-kort, og det går forholdsvis greit med alt på low. Så det ER et krevende spill. RAM hadde utrolig mye å si iallefall. Edit: EA sine system reqirements postet under her er B U L L S H I T ! (så er det sagt) Endret 11. desember 2004 av SkyMarshall
Belisarius Skrevet 11. desember 2004 Skrevet 11. desember 2004 Fant dette på siden til EA games: PC Requirements for The Lord of the Rings, The Battle for Middle-earth CD-ROM version: * OS: Windows XP or 2000 * CPU: 1.3 GHz or faster * RAM: 256 MB * DISC DRIVE: 8x or faster CD/DVD drive * HARD DRIVE: 4 GB or more free space * VIDEO: DirectX 9.0b compatible (see right) * SOUND: DirectX 9.0b compatible * INPUT: Keyboard and mouse Video card with 32 MB or more memory and one of these chipsets is required: NVIDIA GeForce 2 GTS or greater ATI Radeon 7500 or greater. One set of discs per PC. 512 MB RAM needed for 3 or more Players. Network (2-8 Players); Internet (2 Players): 56 Kbps Internet connection, (3-8 Players): Cable, DSL, or a faster connection. DVD-ROM version: * OS: Windows XP or 2000 * CPU: 1.3 GHz or faster * RAM: 256 MB * DISC DRIVE: 8x or faster CD/DVD drive * HARD DRIVE: 4 GB or more free space * VIDEO: DirectX 9.0b compatible (see right) * SOUND: DirectX 9.0b compatible * INPUT: Keyboard and mouse Video card with 32 MB or more memory and one of these chipsets is required: NVIDIA GeForce 2 GTS or greater ATI Radeon 7500 or greater. One DVD per PC. 512 MB RAM needed for 3 or more Players. Network (2-8 Players); Internet (2 Players): 56 Kbps Internet connection, (3-8 Players): Cable, DSL, or a faster connection. Virket ikke som om det var så verst krav, men hva vet vel jeg. Kilde
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå