Gå til innhold

Kjapt spm: Skal kjøpe Rheobus Forskjel på version?


Anbefalte innlegg

Skal kjøpe meg en viftestyring nå.

Har hørt så mye fint om Sunbeam Rheobus, at jeg tror jeg går for denne.

Ellers så skulle jeg også ha kjøpt meg noe annet på databutikken og ser der at de har en annen type Rheobus og lurer på om denne yter likt ytelsesmessig som Sunbeam versionen.

Hvis det bare er fancieheten det går på, så mener jeg det ikke er verdt dobbel pris ;)

Kjapt svar ønskes :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heisann!

 

Gå for Sunbeam`n du :thumbup:

 

Som nevnt over; Sunbeamen klarer 20w og du kan slå av viftene helt.

De glorete lysene på Sunbeamen er noe herk,men de er gjemt bak min Chieftech-dør :p

 

Den andre du viste til(Rheobus`n), er jo ikke like kraftig(12w) + at man ikke får til å senke viftehastigheten helt ned,hvis man ønsker det ;)

 

Har dog kun erfaring med førstnevnte sak :thumbup:

 

Mvh

Lenke til kommentar
Heisann!

 

Gå for Sunbeam`n du :thumbup:

 

Som nevnt over; Sunbeamen klarer 20w og du kan slå av viftene helt.

De glorete lysene på Sunbeamen er noe herk,men de er gjemt bak min Chieftech-dør :p

 

Den andre du viste til(Rheobus`n), er jo ikke like kraftig(12w) + at man ikke får til å senke viftehastigheten helt ned,hvis man ønsker det ;)

 

Har dog kun erfaring med førstnevnte sak :thumbup:

 

Mvh

ok, takk for svar! Da går jeg for den.

Det eneste jeg nå var bekymret for, var om jeg kunne få lukket mit chiftech dør, noe som jeg nettopp fik bekreftet :thumbup:

Lenke til kommentar
Har selv Sunbeam og er veldig godt fornøyd med den! Eneste som kan være verdt å merke seg er at lysdiosene lyser ganske sterkt.

Hva med å hente sprittusjen?

funker det? Og om det fungerer, vil alle bare bli redusert (det jeg håper på) eller vil hele funksjonen med lyset forsvinne? Pointet med lyset er vel å se om viftene er på eller ikke...

Lenke til kommentar
Har selv Sunbeam og er veldig godt fornøyd med den! Eneste som kan være verdt å merke seg er at lysdiosene lyser ganske sterkt.

Hva med å hente sprittusjen?

funker det? Og om det fungerer, vil alle bare bli redusert (det jeg håper på) eller vil hele funksjonen med lyset forsvinne? Pointet med lyset er vel å se om viftene er på eller ikke...

Jeg klippet de av jeg.

Lenke til kommentar
Har selv Sunbeam og er veldig godt fornøyd med den! Eneste som kan være verdt å merke seg er at lysdiosene lyser ganske sterkt.

Hva med å hente sprittusjen?

funker det? Og om det fungerer, vil alle bare bli redusert (det jeg håper på) eller vil hele funksjonen med lyset forsvinne? Pointet med lyset er vel å se om viftene er på eller ikke...

Jeg klippet de av jeg.

På den nye versjonen (rev 3) kan man ta de ut uten å ødelegge de. De sitter helt løst inne i en "holder" .. sort of.

 

Jeg tok de ut, jeg:P så satt jeg kortet inn i et lian-li frontdeksel :D

Lenke til kommentar
Har selv Sunbeam og er veldig godt fornøyd med den! Eneste som kan være verdt å merke seg er at lysdiosene lyser ganske sterkt.

Hva med å hente sprittusjen?

funker det? Og om det fungerer, vil alle bare bli redusert (det jeg håper på) eller vil hele funksjonen med lyset forsvinne? Pointet med lyset er vel å se om viftene er på eller ikke...

Jeg klippet de av jeg.

håper du mente at du tok dem ut... det skal ikke mye til for å dra de opp av de tre kontakt hullene..... ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...