Gå til innhold

billigste surround forsterker?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå vet ikke jeg åssen kvaliteten er på disse, men dyre var de ikke :) . Hvis de ikke er gode taper du nesten ingenting. Jeg vil tipe de fleste suround recievere med 5 kanaler driver disse høytalerne lett.

http://www.mamut.com/dynabel/subdet341.htm inkl. Forsterker + sub 2598,- 3298,- inkl. DVD spiller

http://www.lefdal.com/is-bin/INTERSHOP.enf...xplanation_text 1995,- Forsterker 5 høyt. sub dvd 1995,-

Ikke la deg lure av sma høytalere og "lite" watt.

Skrevet
Denon

Ville gått for denne UTEN TVIL!!! Mye bedre, 200 kr dyrere, men en MYE bedre investering.

Pris: kr 2 698,00 / Stk.

sånn ca 1.600,- dyrere det.. :cry:

Husk at den også er 1600 ganger bedre. :)

Skrevet
Denon

Ville gått for denne UTEN TVIL!!! Mye bedre, 200 kr dyrere, men en MYE bedre investering.

Pris: kr 2 698,00 / Stk.

sånn ca 1.600,- dyrere det.. :cry:

Husk at den også er 1600 ganger bedre. :)

Men det er litt for dyrt da.. jeg vil ha det så billig som mulig, så jeg slipper å spare så jææævli lenge :s

Skrevet (endret)
Her er nok den billigste (og dårligste) reciveren du får tak i.

Sett at man har 5 x 20 W + 1 x 80 W surround-anlegg;

Hva er da dårlig med den forsterkeren (Eltax DVD Receiver DR-109)?

Det som er dårlig med den er lydkvalitet og power.For å sette det helt på spissen her,så klarer ikke den reciveren der å drive mer enn et headsett.De wattene som er oppgitt på den reciveren er ikke mye å rope hurra over.Det er jallawatt.

Endret av Morten K
Skrevet
Her er nok den billigste (og dårligste) reciveren du får tak i.

Sett at man har 5 x 20 W + 1 x 80 W surround-anlegg;

Hva er da dårlig med den forsterkeren (Eltax DVD Receiver DR-109)?

Det som er dårlig med den er lydkvalitet og power.For å sette det helt på spissen her,så klarer ikke den reciveren der å drive mer enn et headsett.De wattene som er oppgitt på den reciveren er ikke mye å rope hurra over.Det er jallawatt.

Ja, det er lite watt, derfor er den også liten og billig.

Men hva som man faktisk har et surround-anlegg med utgangseffekt som ikke overstiger hva denne forsterkeren klarer. Da er den vel grei nok?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...