psycleman Skrevet 10. desember 2004 Skrevet 10. desember 2004 Har et Hercules TV-Kort som jeg legger inn film o.l.fra vhs. Disse er i MPEG 1 formatet. Det går finfint å brenne de som VCD/Data CD i Media Player, men har tenkt å brenne på dvd for større plass. Siden Media Pl. ikke brenner dvd, skaffet jeg meg Nero. Men, denne vil ikke brenne MPEG 1 fila, "Unexpected File Format" får jeg opp. Hva skal jeg gjøre? Står at Nero brenner i formatene ifo. vob. og bup. Går ikke MPEG 1? Hva skal jeg gjør? Hjeelp!
ace_ventuora Skrevet 10. desember 2004 Skrevet 10. desember 2004 Raportert. Du har laget flere like topicer
psycleman Skrevet 10. desember 2004 Forfatter Skrevet 10. desember 2004 Sorry, va ikke sikker på hvem kategori jeg skulle ha det under. Går det ok?
ace_ventuora Skrevet 10. desember 2004 Skrevet 10. desember 2004 Nei, du kan ikke gjøre slik. Hvis du er usikker bare poster du der det er mest sansynlig at den hører hjemme, som nå burde denne vært i programvare siden Nero er problemet
el-asso Skrevet 10. desember 2004 Skrevet 10. desember 2004 Nå har jeg telt 4 like tråder. Stenger denne også.
Anbefalte innlegg