SuperEmil Skrevet 10. desember 2004 Skrevet 10. desember 2004 (endret) Jeg bare lurer på om man må vri skjermen på 6260 når man skal ta bilde, for at bildet ikke skal bli helt "skjevt"? (håper dere skjønner hva jeg mener, hvis ikke, si ifra ) Altså slik som på lg g7100 takker for svar Endret 10. desember 2004 av eeesh
Singh tha king Skrevet 10. desember 2004 Skrevet 10. desember 2004 for å ta bra bilder, som ikke blir skeive, må man nok vri skjermen. men hvis man ikke vrir skjermen er det ganske vanskelig.
Eirik-h Skrevet 10. desember 2004 Skrevet 10. desember 2004 Hvis du tar et bilde på denne måten som bildet viser så retter bildet seg opp når du går på galleri. Men da blir oppløsningen bare 480x360. Hvis du legger den sammen med skjermen ut så blir bildet 640x480. Skjønner ikke hvorfor Nokia har gjort det sånn ,men men.... Du MÅ ikke vri skjermen.... det er utrolig mange måter å ta bilder på. "Du bare sitter der å later som du driver med tlf... men du tar egentlig bilde " Litt smart den løsningen
SuperEmil Skrevet 10. desember 2004 Forfatter Skrevet 10. desember 2004 ja, det var det jeg lurte på! takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå