tosken Skrevet 3. juni 2002 Skrevet 3. juni 2002 Har hatt noe problemer med explorern i XP! En gang iblandt går hele pesen forbanna treigt og etter litt venting får jeg opp task manager`n! der får jeg oppgitt at explorer.exe benytter seg av 99% av cpu`n! på tross av at jeg har stengt av det som kan stenges! Noen som har vært borti dette? Har skjedd en del i forbindelese med Direct Connect, men oxo uten at jeg har gjort noe spesielt! Noen som har en fantastisk ide?
enl Skrevet 3. juni 2002 Skrevet 3. juni 2002 Har hatt det samme problemet, men jeg har ikke funnet ut hva det har vært. Har hatt en del bluescreens også.
Kjetil Lura Skrevet 3. juni 2002 Skrevet 3. juni 2002 har du lastet ned all oppgraderingene til win xp,det problemet du har har eg og hatt,med det forsvant etter at eg hentet all oppgraderingene til xp. Kjetil [ Denne Melding var redigert av: Kjetil Lura på 2002-06-03 13:13 ]
kosh Skrevet 3. juni 2002 Skrevet 3. juni 2002 har ETT problem med XP, når eg har oppe ftp server (g6 ftp server) og noken lasta ned ei fil, forsvinn like masse ledig minne som fila er stor,etterkvart som personen lasta ned fila. Så dersom en person lasta ned en film på 600mb,så har 200mb minne forsvunne når personen har lasta ned 200mb av filmen...alt minnet blir ledig igjen når fila er ferdi nedlasta...irriterand..
tosken Skrevet 6. juni 2002 Forfatter Skrevet 6. juni 2002 Joda har lasta ned alt som er av oppdateringer! Formatert og starta på nytt og gjort det en gang til! men kom tilbake allikevel! virker som det har noe med cachinga av filer, kommer spesilet når jei bruker "details" view funksjonen! lurer på om den prøver å lese masse tull ut av film filer og den slags og klarer aldri å gi seg! Men når Xp er utstyrt med denne fænsi funksjonen hadde det jo gjort seg om det hadde støtta det oxo!
Supervisor Skrevet 6. juni 2002 Skrevet 6. juni 2002 Har samme problem (veldig ofte).....:sad: Det skjedde akkurat for noen få minutter siden... Leste e-post og.......Xp-en ble såååå treg at jeg måtte restarte maskin..... Hilsen
Supervisor Skrevet 7. juni 2002 Skrevet 7. juni 2002 YES, YES, YES...... Det er det. :smile: Tusen takk. [ Denne Melding var redigert av: jokab på 2002-08-23 20:29 ]
msh Skrevet 8. juni 2002 Skrevet 8. juni 2002 Hva med store Exe filene ? WinXp jobber som det holder når man åpner mappe med store filer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå