blablah745 Skrevet 10. desember 2004 Skrevet 10. desember 2004 Hvordan skal jeg få til å dele en pc på to sett med skjerm og mus & tastatur over ett nettverk. Rommene der de seperate skjermene er ett stykke ifra hverandre. Går dette an???
skille Skrevet 10. desember 2004 Skrevet 10. desember 2004 www.blackbox.com har sikkert noe for dette.. -Trond
Leben Skrevet 10. desember 2004 Skrevet 10. desember 2004 Anntar at skjermene er der fra før. Hvorfor ikke bare kjøre trådløst tastatur og mus. Det gjør i alle fall jeg og d funker veldig bra. Men om det er sånn at du må ha alt 2 steder samtidig så blir det værre. Hehe. MVH Leben
Alte-to Skrevet 10. desember 2004 Skrevet 10. desember 2004 www.blackbox.com har sikkert noe for dette.. -Trond Har du noen linker til norske nettbutikker som selger lignende (ServSwitch)
blablah745 Skrevet 10. desember 2004 Forfatter Skrevet 10. desember 2004 Kan det der om KVM Switcher....det er ikke vanskelig å få tak i...det er d motsatte jeg skal ha,men spørsmålet er om det går an...hehe...
StigJakobsen Skrevet 10. desember 2004 Skrevet 10. desember 2004 (endret) Vel, ikke så vanskelig å finne på ei enkel løsning. Til tastatur og mus kan du rett og slett bare bruke en ps2 splitter. Får du kjøpt på de aller fleste databutikker. No nevnte du ikke hva slags maskin det er, og hva slags skjermkort. Men de fleste skjermkort som er å oppdrive no om dagen er med både dvi og vanlig skjermuttak, og støtte for flere skjermer. Da bruker du bare dette og setter det til å klone skjermbildet. Så det samme kommer på begge skjermene. Det skulle da fungere fint. Ah, forresten. Om det ikke er to skjermutganger, kan du alltid bruke en Video splitter til å gjøre jobben. Endret 10. desember 2004 av Xyrez
skille Skrevet 10. desember 2004 Skrevet 10. desember 2004 www.leteng.no mener jeg selger utstyr fra www.blackbox.com De selger kanskje noe annet som kan hjelpe trådstarter også De har iallefall mye rart.. -Trond
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå