Gå til innhold

hvordan er Iiyama ProLite E435S


Brusfantomet

Anbefalte innlegg

hallo der, tidligere i dag så jeg tilbudet på nec skermen som er i julekalenderen, den står høyt på ønskelista mi så jeg ble henrykt over prisen på 2995 kr, akkurat det jeg kan strekke meg til. Nå matte ejg bare vente til foreldrrene mine kom hjem slik at jeg fikk kjøpt den skjermen, men da jeg hadde krangla meg til og få lov til og bruke mine egene penger på og kjøpe den skjermen så hadde ikke netshop noen brkrefta dato på levering av skjermen (har prøvd og kjøpe ting uten bekrefta dato før, og det gjør jeg ikke i gjen).

 

Uansett, netshop selger også noen interesange Iiyama skermer. så jeg lurer på to ting: ville den skermen funke bra på pcen min, og føger det med en dvi kabel i pakka.

 

jeg har 3000 kr, en gamel 19" trinitron skerm med bøyd bilde og et gf 5900 ultra klokka til over 5950 hastighet.

 

skermen skal i all hovedsak brukes til spilling.

 

link-> https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=23379

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Iiyamaen er ikke dum den, men NEC-en er fortsatt hakket bedre. Nå er det heller ikke noe inside info Dahle kommer med, da Netshop selv har sagt at de ikke ventet et slikt rush på 1770, men at de garanterer at alle får den til oppgitt pris, og 99% sikkert før jul. NEC leverer på spreng :)

Lenke til kommentar

huff, detta var vanskelig du, kan se to fordeler med Iiyamaen, leveres med en gang og at jeg får litt mer tid til og tenke gjennom det, mens tilbudet på necen er mye bedre, men går ut om to og en halv time :hmm:

 

men jeg trodde at den Iiyamaen kansje er lit bedre i spill (10 ms er imponerende), men så skal det sies at jeg ikke merker at det lagger i far cry for jeg kommer ned i en 20 fps da.

 

edit: ingen er perfekte på staving

Endret av Brusfantomet
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...