Gå til innhold

Er det noen mulighet for å få CE i Norge?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nå kjøpt preorder kitet på musikkverket :w00t:

Og lurte på om det er noe mulighet til å få Collectors Edition når det kommer ut i Norge. De på Musikkverket visste ingenting, de visste ikke at det var forhåndsbestilling en gang :p Men Hardware.no nettverket er jo fullt av folk som vet ting,

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ennå ikke fått tak i Pre.Order kit :(

Lurer på om noen vet hvor jeg kan få tak i det?

De har fortsatt på zailor, men der er leveringstiden 1-3 uker, og da er jo betan mest sannsynlig igang... :no:

Skrevet

Øyh: Mener jeg har sett en tråd om det...

PcT: Så det betyr ikke at jeg er garantert CE når det kommer? Er jeg i det hele tatt garantert det vanlige spillet?

Skrevet

Vel, hvis butikken har handlet med Blizzard eller gameplay.co.uk har du rett at du SKAL ha spillet så lenge du har kvittering og preorder boksen, men hvis de har shoppet inn hos spaceworld ellerno vet du aldri.

Skrevet
PcT: Så det betyr ikke at jeg er garantert CE når det kommer? Er jeg i det hele tatt garantert det vanlige spillet?

Du er garantert en versjon av spillet ved release. Om de blir CE eller normal kommer vel an på hva de har inne. Men jeg tviler på at du klarer å oppdrive en CE på releasedagen hvis du ikke er voldsomt heldig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...