Wyldelife Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 Hei, dette spiller ser veldig intressangt ut, jeg gleder meg til å spille det på Xbox. Her kan vi diskutere spillet, jeg bare lurer på en ting, skal spillet komme ut på ps2?*Lesegihjel:P*
Hermans Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 tviler sterkt på at ps2 vil takle et spil som Far Cry, om ikke de har satt net grafikken sterkt. Men hva er hovedforandringen på Instincts enn originalen... utenom at det kommer på Xbox...
Learning To Fly Skrevet 9. desember 2004 Skrevet 9. desember 2004 Ser ut til at det skal komme på PS2, ja.
sixx Skrevet 15. desember 2004 Skrevet 15. desember 2004 Må hvertfall komme på pc... hehe... Tror jeg leste et sted at et av forskjellene var enda bedre "kunstig intelligens"...
jorgenhm Skrevet 15. desember 2004 Skrevet 15. desember 2004 Instinct kommer vel ikke på PC? Er ikke Instinct en konsollversjon av FarCry da? Ihvertfall det jeg har hørt.
ttt Skrevet 16. desember 2004 Skrevet 16. desember 2004 Instinct kommer vel ikke på PC? stemmer Er ikke Instinct en konsollversjon av FarCry da? det er ikkje den same far cry versjonen som kom på pc. det er ein del nye ting.
Blue--Sky Skrevet 17. desember 2004 Skrevet 17. desember 2004 Kan Umulig klare like god grafikk på Xbox/ps2som på pc.................så jeg tror nok vi som har spilt Far Cry på pc kommer til å blir litt skuffet, over det grafiske hvertfall.Men det med feller og lignende virker kult.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå