ELR Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 Dere som har problemer med høy Latency i CS:S, men har datamaskin og nettlinjer som tilsier at dere ikke skal ha det, her er en mulig løsning. I konsollen skriv: fps_max 40 Evt. dere kan skrive dette inn i config.cfg (Steam\SteamApps\[email protected]\counter-strike source\cstrike\cfg) Det er en bug i spillet som gjør at noen opplever veldig høy latency (250+) uten at de burde det, men setter dere fps til max 40 forsvinner problemet.
ELR Skrevet 8. desember 2004 Forfatter Skrevet 8. desember 2004 Jeg vet, det er jo en bakside, men en får i alle fall spille Dessuten, det er ikke så gale å spille med så lav fps heller. Sliter med buggen selv, og gikk fra mellom 250 - 400 i Latency til ca. 50 ved å gjøre dette. Oppsettet mitt skulle ikke tilsi høy latency i det hele tatt. Har tilkobling via uninett, og har ikke brannmur som gjør livet surt.
Ksungam Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 bedre å slippe lagg og spille med litt lav fps syns nå vertfall jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå