asad Skrevet 7. desember 2004 Skrevet 7. desember 2004 Deniese orket ikke være sammen med meg mer, hehe, er det flere damer i spillet man kan date?Går det an å date hvem som helst eller? Ikke si navna hvis det bare er noen få damer hele spillet da. takk.
vanilla ice Skrevet 7. desember 2004 Skrevet 7. desember 2004 Ikke som jeg vet, men så har jeg heller ikke kommet så langt i spillet. ( ) Går sikkert an kjenner jeg Rockstar Games rett
Rookie_NO Skrevet 7. desember 2004 Skrevet 7. desember 2004 Joda, ikke vær redd. Det står alltid ett tog! *******Mild spoiler******** Det er totalt 6 jenter du kan date. 2 av disse du møter gjennom hovedhistorien, den 3. ganske lett på en skole. De 3 siste må du finne selv
Luchy Skrevet 7. desember 2004 Skrevet 7. desember 2004 Deniese orket ikke være sammen med meg mer, hehe, er det flere damer i spillet man kan date?Går det an å date hvem som helst eller? Ikke si navna hvis det bare er noen få damer hele spillet da. takk. såklart. du får flere jo lengere du kommer ut i spillet jo flere kjærster
asad Skrevet 7. desember 2004 Forfatter Skrevet 7. desember 2004 Deniese orket ikke være sammen med meg mer, hehe, er det flere damer i spillet man kan date?Går det an å date hvem som helst eller? Ikke si navna hvis det bare er noen få damer hele spillet da. takk. såklart. du får flere jo lengere du kommer ut i spillet jo flere kjærster Men må jeg finne dem selv eller kommer de som en del av handlingen? Hvis ikke, hvor skal jeg lete etter dem?
Rookie_NO Skrevet 7. desember 2004 Skrevet 7. desember 2004 Joda, ikke vær redd. Det står alltid ett tog! *******Mild spoiler******** Det er totalt 6 jenter du kan date. 2 av disse du møter gjennom hovedhistorien, den 3. ganske lett på en skole. De 3 siste må du finne selv Hva var det som var uklart i denne posten?? 3 må du finne ved siden av hovedoppdragene!
Claus3000 Skrevet 14. desember 2004 Skrevet 14. desember 2004 Denise slår bare opp med meg når jeg kommer på besøk... (har savet like før) Hvordan unngår jeg dette? Og eventuelt: Etter at hun har slått opp; Er det mulig å starte forholdet på nytt?
asad Skrevet 14. desember 2004 Forfatter Skrevet 14. desember 2004 Denise slår bare opp med meg når jeg kommer på besøk... (har savet like før)Hvordan unngår jeg dette? Og eventuelt: Etter at hun har slått opp; Er det mulig å starte forholdet på nytt? Tror ikke det er mulig. Du kan heller ikke unngå det. me thinks
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå